חלק ב': רעיונות מעולים לפוסטים בפייסבוק

ממשיכים עם החלק השני: רעיונות שיעזרו לכם לשדרג את העסק בפייסבוק

10. ערכו קמפיין משותף עם בעל עסק אשר חולק אתכם נישה מקצועית.
התחברו עם בעלי עסקים אשר מציעים מוצר או שירות המשלימים את המוצרים והשירותים שלכם וצאו יחד בקמפיין משותף בו אתה עוזרים זה לזה ומקדמים את עמודי הפייסבוק אחד של השני.
תייגו אחר את השני בהודעות, המליצו עליהם בעמודים שלכם או פשוט שתפו זה את תוכנו של זה.

11. אתגרו את העוקבים שלכם
פרסמו אתגר קבוצתי לעוקבים שלכם, לפעמים לעשות פעילות מסוימת קבוצה יכולה לדברן יותר מאשר לעשות את אותה הפעולה לבד – כמה דוגמאות לפוסטים מן הסוג הזה:

30 ימים לבית יותר מאורגן (תוכלו לפרסם טיפ ארגון יומי)
7 ימים לשרירי בטן הדוקות יותר (בפוסטים מן הסוג הזה מומלץ לפרסם וידאו יומי לכתוב מעין בלוג המציג את התרגילים המומלצים ביותר).
צברו 1000 עוקבים בעמוד הפייסבוק שלכם (הענקת עצות מעשיות להגדלת קהל הפייסבוק).

12.ערכו מדריכים
העניקו לעוקבים שלכם מדרכים המסבירים צעד אחר צעד כיצד לעשות דבר מה (לדוגמא מדריכי שיער ואיפור). פוסטים מסוג זה הן דרך נהדרת להגדיל את כמות הציות והתגובות בעמוד.

13. טיפ מהמומחים
שתפו טיפ מקצועי לפתרן בעיה נפוצה או דרך להתגבר על אתגר נפוץ בתחום שלכם.

14. כתבו פוסט אישי
זוהי הנקודה שבה לכם כבעלי עסקים קטנים יש יתרון משמעותי.
אל תחששו לשתף תמונה או סיפור אישי מעת לעת של אחד הלקוחות שלכם ושל מקרים בהם הענקת שירותם משביע רצון – בכך תוכלו להבדיל את עצמכם מהמותגים הגדולים אשר סביר להנח שהעוקבים שלכם עוקבים גם אחריהם.

15. אל תהיו מושלמים!
הטיפ הזה נשמע מעט מוזר אך מי בכלל אמר שעלינו להיות מושלמים על מנת שיאהבו אותנו?
אל תחששו לשתף מאבקים או נקודות תורפה מעת לעת על מנת להראות שגם אתם ובכן, בסך הכל אנשים אמיתיים. זוהי דרך מצוינת להפוך את המותג שלכם לנגיש יותר ולאפשר ללקוחות שלכם התייחסות מציאותית יותר כלפי המותג.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!