מיקוד אורגני בפייסבוק

 היית רוצה שלפוסטים שלך בעמוד העסקי תהיה יותר מעורבות מהקהל? היית רוצה לקבל יותר אינטקציה מהקהל מבלי להשתמש בקידום ממומן?

השימוש במיקוד אורגני לפוסטים חושף את הפוסטים שלך לקהל יותר מפולח, כך שהסבירות שקהל זה יתעניין, יעשה לייק, יגיב וישתף גדלה.

מה זה בכלל מיקוד (Targeting)?

מיקוד אורגני היה קיים בפייסבוק עוד מ-2012 אבל לא הרבה אנשים השתמשו בו. עם הזמן, פייסבוק עבר שינויים גדולים במטרה להגדיל רווחים מקידום ממומן של עסקים בפייסבוק וכך ירדה החשיפה האורגנית לפוסטים בצורה דרמטית. המטרה של המיקוד האורגני היא לשים את הפוסט מול הפנים של הקהל הרצוי וכך להגדיל את הסיכויי שאותו קהל יהיה מעורב בפוסט שלכם.

מעבר לפילוח על בסיס מין, גיל, מערכת יחסים, מיקום, שפה ועוד, במיקוד האורגני יש עוד כמה אופציות שימושיות שימקדו את הפוסטים שלכם לקהל הרצוי.

לדוגמא, תוכלו למקד את הפוסט שלכם לפי תחומי עיניין ספציפיים. אופצייה נוספת שקיימת היא "זמן סיום" לפוסט שלכם. במידה ויש מוצר מסויים שאתם רוצים לקדם בטווח זמן מסויים, תוכלו לבחור באופציה זו. כאשר יפוג תוקף ההצעה, פייסבוק תפסיק לחשוף אותו.

המיקוד ישפיע על מי הולך לראות את הפוסט שלכם בניוז פיד כך שרק קהל האנשים שמיקדת יראה אותו. עם זאת, הפוסט עדיין יהיה גלוי לכל העוקבים.

דבר חשוב שאתם חייבים לדעת על "מיקוד אורגני" זה שלא ניתן לבחור להתמקד בפחות מ-20 אנשים.

אם אתם לא מוצאים את אופציית המיקוד אצלכם בעמוד, כנסו למאמר הבא להכוונה והסבר.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!