פייסבוק מעמיקה את אחיזתה בעולם התקשורת

פייסבוק הכריזה על פתיחת היוזמה לשילוב כתבות מלאות בפייסבוק (Instant Stories) מכמה יצרני תוכן מרכזיים, וביניהם הניו יורק טיימס, נשיונל ג'אוגרפיק, באזפיד, BBC NEWS, NBC NEWS, הגרדיאן ועוד. הצעד הזה עשוי להניב לכלי התקשורת הכנסות נוספות מצד אחד, ומצד שני ולחזק עוד יותר את פייסבוק, שכבר היום מהווה מקור חשוב (אם לא החשוב ביותר) לתעבורת גולשים לאתרי חדשות. איך זה יעבוד? האייטמים פשוט יופיעו מעתה כחלק אינטגרלי מהפיד בעת הצפיה בהם על גבי מסך הסמרטפון.כרגע התכונה זמינה אך ורק למשתמשי האייפון, אך סביר להניח שהיא תתרחב בקרוב גם לשאר המשתמשים. 

מאיפה צץ הרעיון? מאוד פשוט:
הרי אנשים משתפים מאמרים רבים בפייסבוק, אבל כפי שכולנו שמנו לב – זמן הטעינה של המאמרים הללו עומד על כמה שניות טובות ויחסית אטיות (בגרסת המובייל), בגלל שזה כרוך ביציאה מהאפליקציה ופתיחה מחודשת בדפדפן. כך הפתרון החדש ישאיר אותנו בתוך האפליקציה! כמובן שפייסבוק יציעו לאתרי החדשות כלים להעשרת התוכן, כגון תמונות ברזולוציה גבוהה שניתן להגדיל, שילוב קטעי וידאו, אודיו ומפות בתוך המאמר, ואפשרות לבצע לייק או להגיב לחלקים מסויימים בכתבה. יצרניות התוכן יוכלו לעצב ולמתג את התכנים שלהן כך שיובדלו באופן ברור מאלו האחרות.

 כמובן שבצד חוויית המשתמש המשופרת, יש שחוששים שהצעד הזה מעניק יותר מדי כוח לפייסבוק. מה דעתכם?

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!