שיתוף

כמה עולה ניהול עמוד פייסבוק עסקי?

עושים לכם סדר: איך לבחור את חבילת ניהול עמוד העסקי המתאימה עבורך? כמה באמת צריך לשלם על זה?

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים היום את הכוח והחשיבות שיש לפייסבוק כפלטפורמת שיווק. אז אנחנו כאן בכדי להבין כמה עולה ניהול דף פייסבוק?, הבעיה היא שלא תמיד הם יודעים איך להשתמש בפלטפורמה זאת לפרסום וגם אם כן, הם עושים זאת בצורה לא נכונה שגורמת להם להוציא הרבה כסף ולקבל מעט תוצאות. הסיבה לכך היא שמעבר למימון הפוסטים צריכה להיות אסטרטגיה נכונה.

לכן קיים היום מגוון רחב של נותני שירותים המנהלים את דף הפייסבוק העסקי שעושים את העבודה בשבילך, כדי שאתה תוכל להתרכז בלספק את שירותי העסק שלך ועמוד הפייסבוק ימשוך לקוחות.

ריבוי השחקנים בזירת ניהול עמודי הפייסבוק כה גדול וכך גם סוגי החבילות והמחירים. אז איך ניתן לדעת איזה חבילה אתה באמת צריך? ומה צריך להיות כלול בה? וכמה זה צריך לעלות לך? אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן.

כדי להבין ממה מורכב המחיר של ניהול עמוד פייסבוק עסקי נצטרך לפרק את המרכיבים:

הקמת עמוד פייסבוק עסקי:

לא כל בעל עסק היום מבין את החשיבות של עמוד פייסבוק עסקי על פני פרסום פוסטים מהעמוד האישי שלו. כי בראייה שלו "פוסט זה פוסט, אין הבדל".

אז זהו, שיש הבדל והוא עצום. כמות הכלים הניתנים למנהל עמוד עסקי בפייסבוק לעומת עמוד אישי היא עצומה. הכלים הניתנים לך מאפשרים  למקסם את פרסום הפוסטים לקהל שלך ולבנות קמפיינים.

מה שמוביל אותנו ל-

כמה עולה ניהול עמוד פייסבוק עסקי?

בניית אסטרטגיה שיווקית:

העלאת תמונה של מבצע לעמוד הפייסבוק שלך, אולי אפילו עיצבת פוסט מושקע בפוטושופ, קידמת את הפוסט ב100 ₪ ועדיין לא קיבלת את כמות הלייקים והתגובות לה ציפית ויותר מזה, לא הגיעו לקוחות בעקבות הפוסט. ולמה בעצם? כי היום לא מספיק להכין פוסט יפה ולקדם אותו בכסף.

כדי שהעמוד שלך יניב תוצאות יש צורך בבניה של אסטרטגיית שיווק ממוקדת ומותאמת עבור העסק שלך. ניתוח של קהל היעד של העסק, תחקיר מעמיק של המתחרים, איזה מוצר כדאי לקדם?

לדוגמא: רוב בעלי העסקים ממהרים לפרסם את המוצר היקר ביותר שלהם כי הם יודעים שזה הוא המוצר שיכניס להם את הרווח הגדול ביותר, אך לא מבינים כי הם בעצם מרחיקים את הלקוח. למה? כי זה שווה ערך לזה שבחור ילך ברחוב, יראה בחורה שמוצאת חן בעיניו והוא יקרע בפניה ברך וישלוף טבעת. מן הסתם שהבחורה תסרב. בדיוק כך זה עובד עם הלקוח, יש להתחיל  מהמוצרים ה"זולים" וע"י כך לתת ללקוח להכיר אתכם ולאט לאט להעלות למוצר הדגל שלכם. דוגמא זאת היא רק חלק קטן מתכנון נכון ובניית אסטרטגיה שיווקית נכונה לעמוד שלכם.

מספר העלאות בשבוע:

מחיר החבילות משתנה בהתאם לכמות הפוסטים השבועיים אותם תרצה להעלות לעמוד שלך. אבל איך תדע כמה פוסטים אתה באמת צריך?

הרבה בעלי עסקים חושבים שאם יעלו פוסט בכל יום בשבוע זה יניב להם תוצאות. האמת היא, שלא כל עסק צריך להעלות 5 פוסטים בשבוע.

חשוב למצוא את האיזון כדי שתוכל להיות תמיד בתודעה של הלקוחות שלך, אבל בלי להיתפס כמעיק. 3 פוסטים שבועיים הם הכמות הטובה והמאוזנת ביותר לרוב העסקים.

קידום ממומן של פוסט:

כפי שהזכרנו בהתחלה, בעלי העסקים החושבים שאם יקדמו את הפוסט שלהם בכסף הוא יביא תוצאות, עלולים לחוות אכזבה עמוקה. כיוון, שללא בניית הקהל ספציפי עבור העסק שלך וניהול קמפיין איכותי, הפוסט אותו קידמת בכסף יגיע לאנשים לא רלוונטיים.

לדוגמא: פוסט על לק ג'ל שיגיע לילדים קטנים או גברים. אז נכון שיש גברים או ילדות קטנות שאכן משמשים בל'ק ג'ל, אבל הם לא הקהל המרכזי שלך ואם לא תגדיר את הקהל הזה הכסף שלך פשוט לא יניב תוצאות.

הפקת לקחים:

כדי לראות תוצאות בשטח צריך ניהול נכון ומוקפד של עמוד הפייסבוק העסקי שלך.  אז כמה תצטרך לשלם על זה?

התשובה כאן>>

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו

חדש מהתנור!

מדיה חברתית

8 סיבות להשקיע במדיה חברתית עבור העסק שלך

אנחנו מדברים פה הרבה על רשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?
שיווק ברשתות חברתיות

למה רשתות חברתיות חשובות לעסק שלך?

קמתם בבוקר, צחצחתם שיניים, ובזמן שאתם מכינים לכם את הקפה-אתם כבר גולשים בפייסבוק או בטוויטר שלכם דרך הסמארטפון. לא כך?
בניית אתרים

בניית אתרים בצורה הנכונה מעודכן ל2020

יותר ויותר עסקים ואנשים פרטיים מבינים שללא נוכחות ברשת הם למעשה בלתי נראים לכמות נכבדת של הקהל – בין אם של לקוחות או של קוראים. 
קידום בגוגל

איך מנוע חיפוש חושב?

מי ממכם לא משתמש בגוגל כאשר אתם רוצים למצוא משהו באינטרנט? אנחש שאתם מבקרים בו עשרות פעמים ביום, ואף כל כך התרגלתם אליו שאתם אפילו מקלידים את שם האתר במנוע במקום להקליד את כתובתו. אך האם פעם שאלתם את עצמכם איך המנוע חושב ועובד?
איך מגייסים לקוחות לעסק

איך מגייסים לקוחות לעסק ב 2020?

הלקוחות דורשים לקבל את המידע או השירות בצורה המהירה ביותר ולהבין מיד מה כל עסק מציע, מהצד השני, בעלי עסקים לא יכולים לחכות למהלכי שיווק ארוכים ורוצים לקבל תוצאות מיידיות.
חנות אינטרנטית

למה אתם צריכים להקים חנות מקוונת באינטרנט?

יותר ויותר אנשים בישראל ובעולם מבינים את היתרונות של חנות וירטואלית, ומרבים להיכנס לחנויות השונות ולרכוש דרכן מוצרים. אז מהי בעצם החנות המקוונת?