איך כותבים תוכן איכותי לאתר אינטרנט?

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

כתיבת תכנים לאתרים הוא מקצוע בפני עצמו המכיל דקויות רבות, העוסקים בכתיבת תכנים לאתרים נדרשים להבין את רזי השפה השיווקית, להתעדכן באופו שוטף בעולם האינטרנט התזזתי, וכמובן להתאפיין בכתיבה אפקטיבית ועריכה ברמה גבוהה. על מנת לכתוב תוכן לאתר בצורה שתלכוד את תשומת לבם של גולשים ולקוחות פוטנציאליים אנחנו ממליצים לעשות את הדברים הבאים:

ראשית עליכם להגדיר איזה סוג של תוכן אתם הולכים להציג כעת באתר? קיימים שני סוגים עיקריים של תכנים לאתרים – תכנים שיווקיים (על שירותים או מוצרים) או כתיבת מאמרים. שני סוגי התכנים הללו שונים זה מזה באופן מוחלט, בעוד שמאמר לאתר נועד לספק מידע ולהוות כמקור אינפורמטיבי לגולשים באתר, כאשר מדובר בקידום מוצר או שירות של העסק – התוכן יהיה ענייני, ממוקד וקצר ויעשה שימוש בשפה שיווקית, זאת על מנת להניע את הגולשים לפעולה ולשכנע אותם ליצור קשר, לרכוש את המוצר, להירשם לרשימות תפוצה וכו'.

לאחר שהגדרתם בנכם לבין עצמכם איזה סוג של תוכן אתם מעוניינים לייצר, כעת עליכם לעבוד את מבנה הטקסט. למבנה התוכן השיווקי באתר יש חשיבות גדולה, עליכם לחשוב כל הזמן על הנוחיות והעניין של הקורא. אנחנו ממליצים לפתוח בכותרת מעניינת ולוכדת תשומת לב ולהמשיך עם פתיח קצר המציג את החברה, השירות או המוצר שאתם מעוניינים לשווק, המשיכו עם פרוט השירותים שאתם מעניקים אתם יכולים גם להוסיף כמה שמות של לקוחות קבועים, סיימם עם פסקת סיכום ומשפט המניע לפעולה ("צרו קשר עוד היום", "לרכישה לחצו כאן" וכו').

בכתיבת תוכן לאתרים אנו ממליצים לשמור על סגנון אחיד וברור לאורך הטקסט הימנעו ממעברים מסגנון שפה אחד למשנהו, היזהרו מהפלגה בתיאורים אורכים ומייגעים, גולשים באתרי האינטרנט הם קהל חסר סבלנות, טקסט ארוך מידי עלול לגרום לקוראים שלכם להתייאש מהטקסט ולעזוב את האתר.

אהבתם את הכתבה? דברו איתנו – נשמח לדעת בתגובות!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי