איך כותבים תוכן איכותי לאתר אינטרנט?

כתיבת תכנים לאתרים הוא מקצוע בפני עצמו המכיל דקויות רבות, העוסקים בכתיבת תכנים לאתרים נדרשים להבין את רזי השפה השיווקית, להתעדכן באופו שוטף בעולם האינטרנט התזזתי, וכמובן להתאפיין בכתיבה אפקטיבית ועריכה ברמה גבוהה. על מנת לכתוב תוכן לאתר בצורה שתלכוד את תשומת לבם של גולשים ולקוחות פוטנציאליים אנחנו ממליצים לעשות את הדברים הבאים:

ראשית עליכם להגדיר איזה סוג של תוכן אתם הולכים להציג כעת באתר? קיימים שני סוגים עיקריים של תכנים לאתרים – תכנים שיווקיים (על שירותים או מוצרים) או כתיבת מאמרים. שני סוגי התכנים הללו שונים זה מזה באופן מוחלט, בעוד שמאמר לאתר נועד לספק מידע ולהוות כמקור אינפורמטיבי לגולשים באתר, כאשר מדובר בקידום מוצר או שירות של העסק – התוכן יהיה ענייני, ממוקד וקצר ויעשה שימוש בשפה שיווקית, זאת על מנת להניע את הגולשים לפעולה ולשכנע אותם ליצור קשר, לרכוש את המוצר, להירשם לרשימות תפוצה וכו'.

לאחר שהגדרתם בנכם לבין עצמכם איזה סוג של תוכן אתם מעוניינים לייצר, כעת עליכם לעבוד את מבנה הטקסט. למבנה התוכן השיווקי באתר יש חשיבות גדולה, עליכם לחשוב כל הזמן על הנוחיות והעניין של הקורא. אנחנו ממליצים לפתוח בכותרת מעניינת ולוכדת תשומת לב ולהמשיך עם פתיח קצר המציג את החברה, השירות או המוצר שאתם מעוניינים לשווק, המשיכו עם פרוט השירותים שאתם מעניקים אתם יכולים גם להוסיף כמה שמות של לקוחות קבועים, סיימם עם פסקת סיכום ומשפט המניע לפעולה ("צרו קשר עוד היום", "לרכישה לחצו כאן" וכו').

בכתיבת תוכן לאתרים אנו ממליצים לשמור על סגנון אחיד וברור לאורך הטקסט הימנעו ממעברים מסגנון שפה אחד למשנהו, היזהרו מהפלגה בתיאורים אורכים ומייגעים, גולשים באתרי האינטרנט הם קהל חסר סבלנות, טקסט ארוך מידי עלול לגרום לקוראים שלכם להתייאש מהטקסט ולעזוב את האתר.

אהבתם את הכתבה? דברו איתנו – נשמח לדעת בתגובות!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

הכירו את הדבר החם הבא: SMO

הלקסיקון האינטרנטי מורכב מלא מעט ראשי תיבות וקיצורים, המונחים הראשוניים היו "SEO" ו-"SEM". בשנים האחרונות,

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!