איך ליצור שירות לקוחות טוב באמצעות המדיה החברתית?

אחד הדברים הכי חשובים בעסק זה שירות לקוחות טוב. שירות לקוחות צריך להיות זמין לשאלות, בקשות ופידבקים של לקוחות נאמנים ופוטנציאלים. אז כיצד יוצרים זאת באמצעות המדיה החברתית? המשיכו לקרוא:

  1. הדריכו את הצוות שלכם – עובד שאחראי על שירות הלקוחות חייב להבין בצורה מדוייקת את העקרונות המנחים של שירות הלקוחות. שרות הלקוחות מושתת על ערכי המותג והאסטרטגיה שלכם. אחראי השירות חייב להבין ולהיות רגיש לפידבקים החיובים והשליליים שהוא עלול לקבל במהלך עבודתו. עברו איתו על דגשים חיוניים ועל נקודות מנחות.
  2. ספקו לו רשימה של שאלות שכיחות שהלקוח עלול לשאול. צרו תסריטי שיחה שונים ומגוונים כאשר העסק מקבל פידבקים חיוביים או שליליים.
  3. סימולציות – תנו למנהל או לעובד אחר לתרגל תסריטים שונים מול איש השירות ותנו פידבקים ונקודות חיזוק.
  4. אם לקוח משאיר פידבק שלילי, חייב להתייחס אליו. אתם יכולים לבקש ממנו שישלח לכם מייל ותעבירו את הטיפול מעניהם של לקוחות אחרים למימד פרטי יותר או לחלופין תענו לו לפידבק אונליין. כך או כך אתם חייבים לתת מענה ללקוח על מנת להראות ללקוחות אחרים כי אתם קשובים לפידבקים שלהם.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם ? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי