איך ליצור שירות לקוחות טוב באמצעות המדיה החברתית?

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אחד הדברים הכי חשובים בעסק זה שירות לקוחות טוב. שירות לקוחות צריך להיות זמין לשאלות, בקשות ופידבקים של לקוחות נאמנים ופוטנציאלים. אז כיצד יוצרים זאת באמצעות המדיה החברתית? המשיכו לקרוא:

  1. הדריכו את הצוות שלכם – עובד שאחראי על שירות הלקוחות חייב להבין בצורה מדוייקת את העקרונות המנחים של שירות הלקוחות. שרות הלקוחות מושתת על ערכי המותג והאסטרטגיה שלכם. אחראי השירות חייב להבין ולהיות רגיש לפידבקים החיובים והשליליים שהוא עלול לקבל במהלך עבודתו. עברו איתו על דגשים חיוניים ועל נקודות מנחות.
  2. ספקו לו רשימה של שאלות שכיחות שהלקוח עלול לשאול. צרו תסריטי שיחה שונים ומגוונים כאשר העסק מקבל פידבקים חיוביים או שליליים.
  3. סימולציות – תנו למנהל או לעובד אחר לתרגל תסריטים שונים מול איש השירות ותנו פידבקים ונקודות חיזוק.
  4. אם לקוח משאיר פידבק שלילי, חייב להתייחס אליו. אתם יכולים לבקש ממנו שישלח לכם מייל ותעבירו את הטיפול מעניהם של לקוחות אחרים למימד פרטי יותר או לחלופין תענו לו לפידבק אונליין. כך או כך אתם חייבים לתת מענה ללקוח על מנת להראות ללקוחות אחרים כי אתם קשובים לפידבקים שלהם.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם ? צרו קשר עכשיו!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי