איך לכתוב בשביל לשווק

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה, חוקים באשר לצבעים, חוקים באשר מתי לפתוח עמוד נחיתה בהסבר ווידאו וכדומה.
זהו דף הנחיתה של טוויטר, והיום אנו רוצים ללמד אתכם 5 כללים, שאיתם גם טוויטר השתמשו, ובזכותם הם הצליחו לגרום ללא פחות מ-160 מיליון איש להכניס את פרטיהם ולהירשם:

1. הכלל הראשון-חוק ה5 שניות! אם גולש הגיע לעמוד שלכם  (בין אם זה אתר, פרסומת, פוסט וכו') ובתוך 5 שניות הוא לא הבין מה אתם רוצים ממנו – הפסדתם אותו.
זכרו שבעולם של היום לאף אחד אין זמן לקרוא ולהבין דברים. לכן תהיו חדים במסר שלכם וכוונו את האנשים בדיוק לאן שהם צריכים ללחוץ. טיפ: כשאתם מנסחים מסר, חשבו לעצמכם על השאלות הבאות (אלה בדיוק המחשבות שעוברות לגולש תוך 5 שניות):
-מה רוצים בכלל ממני?
-האם זה מעניין?
-האם אפשר לסמוך עליהם?
-מה אני אמור לעשות עכשיו?
-האם שווה לי להעביר זאת הלאה?

בשבוע הבא נדבר אתכם על הכלל הבא, בהצלחה!
ניסיתם? שתפו אותנו 🙂

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי