איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה, חוקים באשר לצבעים, חוקים באשר מתי לפתוח עמוד נחיתה בהסבר ווידאו וכדומה.
זהו דף הנחיתה של טוויטר, והיום אנו רוצים ללמד אתכם 5 כללים, שאיתם גם טוויטר השתמשו, ובזכותם הם הצליחו לגרום ללא פחות מ-160 מיליון איש להכניס את פרטיהם ולהירשם:

1. הכלל הראשון-חוק ה5 שניות! אם גולש הגיע לעמוד שלכם  (בין אם זה אתר, פרסומת, פוסט וכו') ובתוך 5 שניות הוא לא הבין מה אתם רוצים ממנו – הפסדתם אותו.
זכרו שבעולם של היום לאף אחד אין זמן לקרוא ולהבין דברים. לכן תהיו חדים במסר שלכם וכוונו את האנשים בדיוק לאן שהם צריכים ללחוץ. טיפ: כשאתם מנסחים מסר, חשבו לעצמכם על השאלות הבאות (אלה בדיוק המחשבות שעוברות לגולש תוך 5 שניות):
-מה רוצים בכלל ממני?
-האם זה מעניין?
-האם אפשר לסמוך עליהם?
-מה אני אמור לעשות עכשיו?
-האם שווה לי להעביר זאת הלאה?

בשבוע הבא נדבר אתכם על הכלל הבא, בהצלחה!
ניסיתם? שתפו אותנו 🙂

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

הכירו את הדבר החם הבא: SMO

הלקסיקון האינטרנטי מורכב מלא מעט ראשי תיבות וקיצורים, המונחים הראשוניים היו "SEO" ו-"SEM". בשנים האחרונות,

שיווק דיגיטלי

למה להשקיע בשיווק דיגיטלי לעסק שלך? (10 סיבות חשובות)

אנחנו מדברים פה הרבה על שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי