איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה, חוקים באשר לצבעים, חוקים באשר מתי לפתוח עמוד נחיתה בהסבר ווידאו וכדומה.
זהו דף הנחיתה של טוויטר, והיום אנו רוצים ללמד אתכם 5 כללים, שאיתם גם טוויטר השתמשו, ובזכותם הם הצליחו לגרום ללא פחות מ-160 מיליון איש להכניס את פרטיהם ולהירשם:

1. הכלל הראשון-חוק ה5 שניות! אם גולש הגיע לעמוד שלכם  (בין אם זה אתר, פרסומת, פוסט וכו') ובתוך 5 שניות הוא לא הבין מה אתם רוצים ממנו – הפסדתם אותו.
זכרו שבעולם של היום לאף אחד אין זמן לקרוא ולהבין דברים. לכן תהיו חדים במסר שלכם וכוונו את האנשים בדיוק לאן שהם צריכים ללחוץ. טיפ: כשאתם מנסחים מסר, חשבו לעצמכם על השאלות הבאות (אלה בדיוק המחשבות שעוברות לגולש תוך 5 שניות):
-מה רוצים בכלל ממני?
-האם זה מעניין?
-האם אפשר לסמוך עליהם?
-מה אני אמור לעשות עכשיו?
-האם שווה לי להעביר זאת הלאה?

בשבוע הבא נדבר אתכם על הכלל הבא, בהצלחה!
ניסיתם? שתפו אותנו 🙂

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי