איך לשווק את העסק ברשתות החברתיות?

מחפשים דרך לשווק בצורה יעילה את העסק שלכם ברשתות החברתיות? לא מצליחים להבין כיצד אנשי השיווק מצליחים ללכוד את תשומת ליבם של אלפי גולשים בסושיאל מדיה?
MediaDome כאן כדי לעשות לכם סדר בדברים. במאמר זה נציג בפניכם מספר כלים, אותם תוכלו ליישם בכוחות עצמכם ולייעל את אופן השימוש שלכם ברשתות החברתיות!

כלי #1: Mention
Mention הינו כלי/שירות חינמי אשר הינו קל, פשוט וידידותי לשימוש. מטרתו – להוות תחליף להתראות Google.
שני השירותים מעניקים למשתמשים שלהם את האפשרות לקבל עדכוני דוא"ל ישירות למייל שלהם, ברגע שבו אזכור חדש עם שם המותג שלך, עולה לרשת ומופיע במנועי החיפוש.
לא רק לבעלי עסקים!
שני השירותים ישלחו לכם עדכונים בהתאם לשאילתות שתמלאו במהלך טופס ההרשמה, תוכלו להקליד ביטוי כלשהו, להגדיר כי אתם רוצים לקבל עדכונים בנושאי חדשות, אינטרנט וכו'.
הסיבה שאנו ממליצים דווקא על ה-Mention על פני התראות Google היא שמעבר לך שמדובר פשוט בתענוג למשתמש בשל הפשטות והנוחות של המערכת, היא לוכדת מספר רב יותר של התראות.

כלי #2: Tagboard
Tagboard הוא אחד הכלים האהובים עלינו. ננסה לתאר את השירות החינמי הזה בפשטות, Tagboard היא למעשה שיטה אשר מפקחת על מילות מפתח, האשטגים ותיוגים ברחבי שלל הערוצים של המדיה החברתית.
כלי זה מאפשר ניטור שיחות אשר מכילות תיוגים והאשטגים ספציפיים אותם מגדיר המשתמש, ברחבי הטוויטר, פייסבוק, אינטסגרם, גוגל+ ועוד.
Tagboard 'מושך' תוכן מכל האתרים הנ"ל ומתבסס על תיוגים ספציפיים שיוצרים לוח מותאם אישית, מלא בתוכן שנלקח מכל הפלטפורמות החברתיות.

לשם מה כלי זה נחוץ?

  • פיקוח על המותג – שירות זה הינו אפקטיבי במיוחד לכל בעל עסק אשר מעוניין לפקח על המותג שלו. או לחילופין לפקח על המותג של מתחריו. כלי זה הינו שימושי במיוחד לבעלי עסקים קטנים אשר אינם מעוניינים להשקיע כלכלית בניטורים אלו ברחבי המדיה החברתית.

  • אוצרות תוכן – מדובר בדרך נהדרת לאתר תוכן איכותי הקשור לנושא ספציפי, לדוגמא אם אתם מעוניינים לדעת מה גולשים ומשתמשים ברחבי הרשת חושבים על עסקכם הפורץ לתודעתם, חפשו מילות מפתח והאשטג ספציפי ותוכלו למצוא מאמרים ושיחות בנושא. תוכלו אף להגיב לנאמר בשיחות מתוך טאגבורד.

כלי #3: Socialbakers
בתוך השירות Socialbakers קיים כלי שימושי במיוחד אשר נושא את השם Analytics Pro.
כלי זה מספק למעשה נתונים אשר מציגים כיצד העסק שלך מתבלט על פני המתחרים, בעיקר ברחבי הרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר וYouTube.

הממשק מאפשר למשתמשיו לקלוט ערוץ מדיה חברתית ולהסיק תובנות אשר מציגות אחוזי צפייה ואת קצב ההתפתחות והגדילה של ערוץ זה, כך למעשה תורם הכלי להבנה, איזו מן הרשתות החברתיות הינה האפקטיבית ביותר במקרה הספציפי שלך.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!