איך לשלב תרבות אירגונית ומדיה חברתית ב2020?

תרבות אירגונית צריכה להיות מושתתת על ערכים שהעסק קובע מראש ועומד בהם. אחד מהדברים שכדאי לעשות, זה לשתף את התרבות האירגונית במדיה החברתית. יש יתרונות מאוד ברורים בעשיית הדבר. למשל, אנשים רואים כמה כיף לעבוד אצלכם והם יכולים להיות עובדים פוטנציאלים בעתיד. עוד דוגמא היא שעוקבים מקבלים "אנרגיות חיוביות" מהתמונות האלה ומחסום הקניה של המותג שלכם קטן.

כשמחליטים לפרסם פוסטים שמשקפים את התרבות האירגונית שלכם כדאי מאוד שהעובדים יהיו בצד שלכם ושיהיו מעורבים. אחרי הכל, שיתוף פוסט של עובד, יכול לחשוף את המותג שלכם לחברים שלו וכתוצאה מכך לקהלים חדשים ופוטנציאלים.

אם אתם רוצים שהעובדים שלכם יהיו מעורבים במאמצי המדיה החברתית שלכם, כדאי שתקראו את הטיפים הבאים:

  1. וודאו כי העובדים באותו ראש איתכם ועם האסטרגיה שלכם.

  2. בססו קווים מנחים – מה עושים ולא עושים, מה מקובל ומה פחות.

  3. בחרו אנשים שרוצים ושמחים להיות מעורבים. אל "תדחפו" או תכריחו אנשים שלא מעוניינים להשתתף.

  4. שלחו עדכונים מעניינים לעובדים ברשת או במייל הפנימי ועודדו אותם לשתף את המידע בחשבון המדיה החברתית האישי שלהם, שפתו זאת במדיה החברתית של העסק שלכם גם כמובן!

נקודה חשובה שכדאי שתעלה כתו סיום – על מנת שהאסטרטגיה הזו תעבוד, אתם צריכים לשדר אמינות. לכן, הפוסטים אמורים לשקף את המציאות ולא רק בשביל יראו ויראו.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם קדימה? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך מגייסים לקוחות לעסק ב 2020?

הלקוחות דורשים לקבל את המידע או השירות בצורה המהירה ביותר ולהבין מיד מה כל עסק מציע, מהצד השני, בעלי עסקים לא יכולים לחכות למהלכי שיווק ארוכים ורוצים לקבל תוצאות מיידיות.

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!