בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

איך מגייסים לקוחות לעסק ב 2019?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שלום לכם, אם הגעתם למאמר הזה אתם כנראה רוצים להבין איך תוכלו להגדיל את העסק שלכם במהלך השנה הנוכחית, ובדיוק בשביל זה אנחנו כותבים את המאמר הזה, כי כל עולם השיווק השתנה לחלוטין בשנים האחרונות, היום קורה משהו מיוחד בעולם השיווק, הלקוחות דורשים לקבל את המידע או השירות בצורה המהירה ביותר ולהבין מיד מה כל עסק מציע, מהצד השני, בעלי עסקים לא יכולים לחכות למהלכי שיווק ארוכים ורוצים לקבל תוצאות מיידיות.

אז איך מספקים תוצאות מיידיות בעסק?

הדבר הראשון הוא להגדיר את הזמנים, מה זה אומר מבחינת העסק מיידי? לקבל פניות תוך שבוע? חודש? רבעון? לכל עסק הנתון הזה משתנה, למרות שכל בעל עסק חולם על שיפור משמעותי בכמות הפניות שלו תוך יום אחד, לרוב זה לא אפשרי, מה שכן אפשרי הוא לבנות אסטרטגיית "פלסטר", כמו שאנחנו קוראים לה.

מה זו אסטרטגיית "פלסטר"?

כשאתם עובדים מול משרד פרסום או מתפקדים כמו משרד הפרסום של העסק שלכם, אתם מבינים שמהלכים גדולים לוקחים זמן, להקים קמפיין איכותי לדוגמה, הוא תהליך שלעיתים מצריך המון חלקים כמו צילום, כתיבת תוכן, עיצוב גרפי ותיקצוב, אז מה עושים עד אז? מקימים קמפיין מהיר שתפקידו לרכז את מירב הלקוחות הפוטנציאליים למקום אחד, דף נחיתה למשל או עמוד הפייסבוק או האינסטגראם שלכם, ושם ליצור הנעה לפעולה בצורה הברורה ביותר. כך ניתן לגייס לקוחות בצורה מהירה יחסית, הבעיה עם השיטה הזו היא העלויות, "פלסטר" לרוב יעלה הרבה יותר מקמפיין מורכב ומחושב.

בניית אסטרטגיה נכונה לטווח ארוך

בואו נעבור לרגע על הדברים שעובדים בצורה הטובה ביותר בשנת 2019. רוב בעלי העסקים מבינים שהעולם עובר לשיווק מלא תוכן מקורי, משמע, אם העסק אינו מקורי וכלל הפרסומים נראים דומים לכל השאר, העסק לא יבלוט, הלקוחות לא יתעניינו וכמובן שהם לא יפנו. אז מה כן יכול לעבוד?

מהפכת הוידאו לפרסום העסק

וודאי שמעתם על זה המון, וידאו יכול לשנות לחלוטין את פניו של כל עסק, מירב הלקוחות רוצים היום לקבל את התכנים שלהם בעזרת וידאו. הרשתות החברתיות הגדולות כבר הבינו את זה מזמן, לכן הן התאימו את עצמן, והיום אנחנו רואים יותר ויותר סרטונים מאשר פוסטים מעוצבים.

אחת הסיבות העיקריות לשינוי הזה הוא הקלות בה ניתן להפיק היום סרטונים לעסק, כל מה שצריך הוא מכשיר טלפון בינוני ואולי מיקרופון שמתחבר אליו, ואז אתם מוכנים ליצור תכני וידאו שיספקו לכם לקוחות חדשים.

אחד מהדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות במשרד שלנו הוא לצלם תכנים אותנטיים של הלקוחות שלנו, תמיד תמצאו אצלנו סט מיקרופונים וגימבל למכשיר טלפון במשרד. כמובן שגם ציוד צילום מקצועי לדברים קצת יותר רציניים, הנה כמה דוגמאות לסרטונים שצילמנו לאחרונה בעזרת מכשיר סמסונג ומיקרופון פשוט.

סרטון תדמית הומוריסטי לאחד הלקוחות שלנו שהגיע לאלפי צפיות

סרטון תדמית לאולם אירועים המשלם צילום רחפן על מצלמת טלפון פשוטה, הסרטון הפשוט הזה הגיע ל 50000 צפיות בשבועיים בלבד

מה דעתכם?

אז מה עוד יכול לעזור לכם לספק לקוחות נוספים לעסק?

גוגל או פייסבוק? למה לא ביחד?

כל בעל עסק יודע מה כוחן של גוגל ופייסבוק אבל לא כולם מבינים מה קורה כאשר משלבים אותן יחד! בטח שמעתם פעם את המושג "רימרקטינג" או "ריטרגטינג", המושגים האלה מדברים על הפעולה של שיווק מחדש ללקוח שכבר פגש את העסק בעבר, לדוגמא אם הלקוח שלכם נכנס לאתר האינטרנט שלכם דרך גוגל, אפשר להטמיע קוד פרסומות של פייסבוק שירדוף אותו גם בפייסבוק ואינסטגראם, וזה עובד גם הפוך, כך העסק שלכם יופיע מול הלקוח "בכל מקום"! מה שיכול להגדיל משמעותית את הסיכוי של הלקוח לרכוש מכם.

צ'ט רובוט לפייסבוק

עוד פרט חשוב שרוב בעסקים מפספסים הוא היכולת הנפלאה שקיבלנו בשנים האחרונות מפייסבוק, היכולת לבנות רובוט שמדבר עם הלקוחות שלנו עצמאית, בעזרת תסריט שיחה בנוי מראש, אנחנו מצליחים לייצר "חימום" של הלקוח ויכולים לתת לו פרטים על העסק ועל השירותים בצורה אוטומטית לחלוטין! 

לדוגמה אם תלחצו על הכפתור הבא תתחיל אתכם שיחה בפייסבוק בצורה אוטומטית שתסביר לכם על שירותי משרד הפרסום מדיה דום >>

לסיכום
ישנם המון כלים שיכולים לעזור לעסק שלכם לגייס לקוחות בשנת 2019, בחרנו את אלו שבלטו מהניסיון שלנו עם מאות לקוחות שגייסו בעזרתינו לקוחות חדשים לעסק שלהם. הרעיון תמיד היה ותמיד ישאר זהה : היו מקוריים! ואם אתם צריכים מעט עזרה בגיוס לקוחות חדשים לעסק שלכם, אנחנו כאן!

פשוט מלאו את הטופס שלנו נתחיל לדבר!