באיזה רשת חברתית תוכלו למצוא את קהל היעד שלכם

אם תהיתם איפה כדאי לפרסם את המוצרים שלכם, לפרסם אודות העסק, אודות מבצעים, הגרלות וכו', קודם כל אתם חייבים לדעת מה קהל היעד שלכם!

"המוצר שלי מתאים לכולם"
זו התשובה השכיחה ביותר של בעלי עסקים לשאלה "למי המוצר שלך מתאים?"
נשמע לכם מוכר? אולי נחדש לכם, אך זה תשובה ממש לא טובה.

החלק החשוב ביותר לפני שמתחילים לעבוד על קמפיין פרסומי הוא הגדרת קהל היעד של העסק. עסק או חברה שלא מגדיר את קהל היעד שלו, לעולם לא יצליח להגיע לתוצאות מקסימליות אליהם יכול היה להגיע ע"י פרסום מדויק. הפרסום באינטרנט מאפשר לנו, בניגוד לאמצעי המדיה הישנים יותר, לבחור קהל יעד ספציפי, שהמוצרים שלכם יהיו רלוונטיים אליהם.

לאחר שהבחנתם מהו קהל היעד שלכם, השאלה הבאה והחשובה היא – היכן לפרסם?
מחקר שערכה חברת "Pew Research" והוצג בביזנס אינסיידר בסוף השבוע האחרון מעלה כי נשים משתמשות יותר ברשתות החברתיות פייסבוק, פינטרסט ואינטסגרם, ואילו הגברים משתמשים יותר ברשתות טוויטר ולינקד-אין.

מה עם הנוער? הרשת החברתית החשובה ביותר עבור 32% מהנשאלים היא אינסטגרם ועבור 14% מהם ברשת החשובה ביותר היא רשת הפייסבוק. סנאפצ'ט, טאמבלר ו"וין" נחשבות גם כן פופולאריות בקרב בני נוער. המחקר העלה עוד כי לינקדאין ופינטרסט פופולריות בקרב אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!