באיזה רשת חברתית תוכלו למצוא את קהל היעד שלכם

אם תהיתם איפה כדאי לפרסם את המוצרים שלכם, לפרסם אודות העסק, אודות מבצעים, הגרלות וכו', קודם כל אתם חייבים לדעת מה קהל היעד שלכם!

"המוצר שלי מתאים לכולם"
זו התשובה השכיחה ביותר של בעלי עסקים לשאלה "למי המוצר שלך מתאים?"
נשמע לכם מוכר? אולי נחדש לכם, אך זה תשובה ממש לא טובה.

החלק החשוב ביותר לפני שמתחילים לעבוד על קמפיין פרסומי הוא הגדרת קהל היעד של העסק. עסק או חברה שלא מגדיר את קהל היעד שלו, לעולם לא יצליח להגיע לתוצאות מקסימליות אליהם יכול היה להגיע ע"י פרסום מדויק. הפרסום באינטרנט מאפשר לנו, בניגוד לאמצעי המדיה הישנים יותר, לבחור קהל יעד ספציפי, שהמוצרים שלכם יהיו רלוונטיים אליהם.

לאחר שהבחנתם מהו קהל היעד שלכם, השאלה הבאה והחשובה היא – היכן לפרסם?
מחקר שערכה חברת "Pew Research" והוצג בביזנס אינסיידר בסוף השבוע האחרון מעלה כי נשים משתמשות יותר ברשתות החברתיות פייסבוק, פינטרסט ואינטסגרם, ואילו הגברים משתמשים יותר ברשתות טוויטר ולינקד-אין.

מה עם הנוער? הרשת החברתית החשובה ביותר עבור 32% מהנשאלים היא אינסטגרם ועבור 14% מהם ברשת החשובה ביותר היא רשת הפייסבוק. סנאפצ'ט, טאמבלר ו"וין" נחשבות גם כן פופולאריות בקרב בני נוער. המחקר העלה עוד כי לינקדאין ופינטרסט פופולריות בקרב אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך מנוע חיפוש חושב?

מי ממכם לא משתמש בגוגל כאשר אתם רוצים למצוא משהו באינטרנט? אנחש שאתם מבקרים בו עשרות פעמים ביום, ואף כל כך התרגלתם אליו שאתם אפילו מקלידים את שם האתר במנוע במקום להקליד את כתובתו.
אך האם פעם שאלתם את עצמכם איך המנוע חושב ועובד?

ביזנס און פייסבוק

פייסבוק הודיעה השבוע כי היא שוקלת לאפשר בעתיד לעסקים לעשות שימוש בווטסאפ ליצירת קשר עם לקוחות

הלקוחות שלנו

ווש סנטר

איזבלה מרסי

צ'יוואווה

עורך דין מיכאל יוסופוב

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי