בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

באיזה רשת חברתית תוכלו למצוא את קהל היעד שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אם תהיתם איפה כדאי לפרסם את המוצרים שלכם, לפרסם אודות העסק, אודות מבצעים, הגרלות וכו', קודם כל אתם חייבים לדעת מה קהל היעד שלכם!

"המוצר שלי מתאים לכולם"
זו התשובה השכיחה ביותר של בעלי עסקים לשאלה "למי המוצר שלך מתאים?"
נשמע לכם מוכר? אולי נחדש לכם, אך זה תשובה ממש לא טובה.

החלק החשוב ביותר לפני שמתחילים לעבוד על קמפיין פרסומי הוא הגדרת קהל היעד של העסק. עסק או חברה שלא מגדיר את קהל היעד שלו, לעולם לא יצליח להגיע לתוצאות מקסימליות אליהם יכול היה להגיע ע"י פרסום מדויק. הפרסום באינטרנט מאפשר לנו, בניגוד לאמצעי המדיה הישנים יותר, לבחור קהל יעד ספציפי, שהמוצרים שלכם יהיו רלוונטיים אליהם.

לאחר שהבחנתם מהו קהל היעד שלכם, השאלה הבאה והחשובה היא – היכן לפרסם?
מחקר שערכה חברת "Pew Research" והוצג בביזנס אינסיידר בסוף השבוע האחרון מעלה כי נשים משתמשות יותר ברשתות החברתיות פייסבוק, פינטרסט ואינטסגרם, ואילו הגברים משתמשים יותר ברשתות טוויטר ולינקדאין.

מה עם הנוער? הרשת החברתית החשובה ביותר עבור 32% מהנשאלים היא אינסטגרם ועבור 14% מהם ברשת החשובה ביותר היא רשת הפייסבוק. סנאפצ'ט, טאמבלר ו"וין" נחשבות גם כן פופולאריות בקרב בני נוער. המחקר העלה עוד כי לינקדאין ופינטרסט פופולריות בקרב אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה.