בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

הזמנים הכי טובים לפרסם אודות העסק שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מתי הכי כדאי לשים קישור בפייסבוק למאמר החדש שלכם?
מתי הכי כדאי לפרסם סטטוס אודות המבצע ? תמונות של המוצרים החדשים שהגיעו אלייכם לעסק?
אלו שאלות שבטוח העסיקו אתכם לא פעם, ואף נהמר שחלק ממכם ניסו לבדוק באיזה שעות אנשים יותר מחוברים או יותר הגיבו לפוסטים שהעלת.

ובכן, הסירו דאגות ושאלות אלה מליבכם. חקר של חברת Fannit מגלה את השעות המומלצות לפרסום ברשתות החברתיות המובילות על מנת להגיע לכמות גדולה יותר של חשיפה.

פייסבוק:
מנהלים לא ממש מרוצים שכשעובדים שלהם גולשים בפייסבוק בשעות העבודה, ולכן דווקא בשעות אלה תמצאו נוכחות נמוכה יותר של אנשים המחוברים.
הזמנים הטובים ביותר: ימים א'-ה' 6:00 בבוקר – 8:00 בבוקר
14:00 בצהריים – 17:00 בצהריים
הזמנים הגרועים ביותר: 22:00 בערב – 4:00 לפנות בוקר, ובסופי שבוע

טוויטר:
לעומת פייסבוק, הסופ"שים של טוויטר פעילים יותר מבאמצע השבוע. חשוב להדגיש אבל שבישראל השימוש בפייסבוק בקרב משתמשים הוא גדול יותר לעומת טוויטר.
זמנים הטובים ביותר: סופי שבוע 13:00 בצהריים – 15:00 בצהריים
הזמנים הגרועים ביותר: 8:00 בבוקר – 20:00 בערב

גוגל+:
הזמנים הטובים ביותר: 9:00 בבוקר – 11:00 בבוקר
הזמנים הגרועים ביותר: 19:00 בערב – 6:00 בבוקר

לינקדין:
הזמנים הטובים ביותר: 7:00 בבוקר – 8:30 בבוקר
17:00 בצהריים – 18:00 בערב
הזמנים הגרועים ביותר: 9:00 בבוקר – 17:00 בערב, וימי שני ושישי

פינטרסט:
הזמנים הטובים ביותר: 14:00 בצהריים – 16:00 בצהריים
20:00 בערב עד 23:00 בלילה, ובימי שבת בבוקר
הזמנים הגרועים ביותר: 1:00 לפנות בוקר – 7:00 בבוקר
17:00 בצהריים – 19:00 בערב

אל תשכחו, תזמון זה עניין של טיימינג, במיוחד בכל הקשור לנושא של שיווק ברשתות חברתיות.
אתם לא זמינים בשעות האלה? העבודה בעסק עמוסה ואין לכם זמן לפנות לרשתות החברתיות?
קודם כל, בדיוק בשביל זה אנחנו נמצאים פה בשבילכם.
שנית, יש כלי חכם בדפים העסקיים הנקרא תזמון פוסטים. מערכת ניהול הפוסטים של פייסבוק  למשל, מאפשרת לכם לתזמן את הפוסטים לתאריכים עתידיים כך שאתם יכולים לפנות את הזמן שלכם לעבודה ולשיווק בדרכים אחרות. בהצלחה!