הפיצ'רים החדשים של פייסבוק

השבוע השיקה פייסבוק שני פיצ'רים חדשים שהמטרה שלהם היא לגרום לכם להיות כמה שיותר פעילים ברשת החברתית.
הפיצ'ר החדש של פייסבוק יעניק לכם רעיונות לסטטוסים, הרשת החברתית רוצה שתהיו פעילים במחוזותיה עד כדי כך שהתוסף החדש שהושק יעדכן אתכם במתחרש בעולם ויציע לכם הצעות, רעיונות ונושאים לסטטוסים.

ככל הנראה, ההצעות של פייסבוק יתבססו על נושאים רלוונטיים, כדוגמת אירועים הצפויים להתרחש באותו יום (שידורי טלוויזיה, הופעות, משחקי ספורט, חגים וכו'). בנוסף ההמלצות יתבססו על פוסטים קודמים שאתם או חבריכם ברשת החברתית פרסמתם. פייסבוק תציג הסבר קצר על כל אחד מהנושאים, למקרה שאינכם מעודכנים בהתרחשויות. אם תחליטו להשתמש באחת ההמלצות ולכתוב פוסט על אחד הנושאים פייסבוק תתייג בשבילכם את הפוסט תחת הקטגוריה הרלוונטית.

הפיצ'ר השני אותו השיקה פייסבוק מוקדם יותר השבוע, הוא אפליקציה בשם Moments, האפליקציה תאפשר לכם לשתף באופן פרטי תמונות של חברים שלכם הנמצאות בטלפון הנייד שלכם.
האפליקציה תספק למשתמשים את האפשרות "לשים יד" על תמונות בהן הם מתועדים, גם אם הן לא נמצאות צולמו במכשירים של חברים או בני משפחותיהם.

האפליקציה נועדה להעניק במה לכל אותן התמונות הקבורות אי שם בגלריית המצלמה של המכשיר, ולשתף את החברים שלכם בתמונות בלחיצת כפתור בלבד. האפליקציה מסדרת את התמונות בקבוצות, בתור אלבומים המבוססים על מועד הצילום ועל האנשים המזוהים בתמונות. Moments מבוססת על טכנולוגיית זיהוי הפנים הישראלית שרכשה פייסבוק – Face.com.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

פוסטים ממומנים

מעבר לכלים חיצוניים שיכולים לתרום לחשיפת העסק שלך, יש כלים אפקטיבים בתוך הפייסבוק שיכולים לקדם

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!