וידאו בפייסבוק – טיפ 2: למדו את הקהל שלכם

אולי ייעניין אתכם גם

הטיפ השני והלא פחות חשוב בסדרה הוא לימוד קהל היעד שלך דברים חדשים שהם לא ידעו לפני. סוג נוסף של וידאו שאתם יכולים להשתמש בו הוא סרטוני הדרכה.

תנו לקהל שלכם טיפ מהיר או למדו אותם משהו חדש! אם יש לכם עסק פירות וירקות, למדו את הקהל שלכם להכין פרי-שייק טעים או סלט יחודי. אם יש לכם עסק לאופניים פרסמו מסלולים טובים לרכיבה או למדו איך להחליף גלגל באופניים!

לא משנה איזה עסק יש לכם, אתם תמיד יכולים לתת לקהל שלכם ערך מוסף בכך שתלמדו אותו משהו חדש שקשור ישירות או בעקיפין לעסק שלכם.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם קדימה? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

הכירו את הדבר החם הבא: SMO

הלקסיקון האינטרנטי מורכב מלא מעט ראשי תיבות וקיצורים, המונחים הראשוניים היו "SEO" ו-"SEM". בשנים האחרונות,

פוסטים ממומנים

מעבר לכלים חיצוניים שיכולים לתרום לחשיפת העסק שלך, יש כלים אפקטיבים בתוך הפייסבוק שיכולים לקדם

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה,

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי