וידאו בפייסבוק – טיפ 1: AUTOPLAY

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הפעם אנחנו חוזרים אליכם עם סדרת טיפים חדשה ומעניינת במיוחד!

כיצד לגרום לאנשים לעסוק בתוכן שלכם באמצעות וידאו?

שמתם לב לקטעי הוידאו בפיד שלכם בפייסבוק? רוצים לנצל את היתרונות של הוידאו בפייסבוק עבור העסק שלכם? המשיכו לקרוא את הטיפ הראשון בסדרה!

פיסבוק הפעילה את תכונת ה-autoplay (הפעלה אוטומטית) של קטעי וידאו, זה אומר שהגולש לא צריך לעשות פעולה כדי להדליק את הסרטון שלכם, הוא פשוט מתחיל להתנגן.

סרטונים מושך יותר את העין וכתוצאה מכך הם מצליחים לגרום להישג אורגני טוב יותר בניוז פיד שלנו.

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני צילום הסרטון זה לחשוב על מסר מעורר השראה בצופים.

סרטונים שנותנים השראה מקבלים יותר שיתופים והתקשרות של הגולשים לתוכן רבה יותר מאשר מסרים מכירתיים. אתה לא צריך ציוד מקצועי מפואר ויקר כדי להפיק סרטון. ניתן לצלם את הסרטון עם המכשיר הנייד (ברוב המכשירים יש פונקציית וידאו מובנת באכות לא רעה בכלל). פשוט תעבירו את המסר שלך מהלב, תגרמו לאנשים להאמין למסר שלכם, תוסיפו ציטוטים בעלי השראה וגם מוזיקת רקע מתאימה.

וידאו מתקשר סיפור טוב יותר מכל דבר!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי