וידאו בפייסבוק – טיפ 1: AUTOPLAY

הפעם אנחנו חוזרים אליכם עם סדרת טיפים חדשה ומעניינת במיוחד!

כיצד לגרום לאנשים לעסוק בתוכן שלכם באמצעות וידאו?

שמתם לב לקטעי הוידאו בפיד שלכם בפייסבוק? רוצים לנצל את היתרונות של הוידאו בפייסבוק עבור העסק שלכם? המשיכו לקרוא את הטיפ הראשון בסדרה!

פיסבוק הפעילה את תכונת ה-autoplay (הפעלה אוטומטית) של קטעי וידאו, זה אומר שהגולש לא צריך לעשות פעולה כדי להדליק את הסרטון שלכם, הוא פשוט מתחיל להתנגן.

סרטונים מושך יותר את העין וכתוצאה מכך הם מצליחים לגרום להישג אורגני טוב יותר בניוז פיד שלנו.

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני צילום הסרטון זה לחשוב על מסר מעורר השראה בצופים.

סרטונים שנותנים השראה מקבלים יותר שיתופים והתקשרות של הגולשים לתוכן רבה יותר מאשר מסרים מכירתיים. אתה לא צריך ציוד מקצועי מפואר ויקר כדי להפיק סרטון. ניתן לצלם את הסרטון עם המכשיר הנייד (ברוב המכשירים יש פונקציית וידאו מובנת באכות לא רעה בכלל). פשוט תעבירו את המסר שלך מהלב, תגרמו לאנשים להאמין למסר שלכם, תוסיפו ציטוטים בעלי השראה וגם מוזיקת רקע מתאימה.

וידאו מתקשר סיפור טוב יותר מכל דבר!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

הכירו את הדבר החם הבא: SMO

הלקסיקון האינטרנטי מורכב מלא מעט ראשי תיבות וקיצורים, המונחים הראשוניים היו "SEO" ו-"SEM". בשנים האחרונות,

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!