חלק א': דרכים שבהם עמוד עסקי בפייסבוק יכול להועיל לך

חלק ראשון בסדרת כתבות - כיצד עמוד עסקי יכול לשדרג את העסק שלכם?

היום אנחנו חוזרים אליכם עם סדרה חדשה ומעניינת במיוחד. כיצד אתם יכולים לנצל את העמוד העסקי שלכם לטובת העסק שלכם.

האם יש לכם עמוד עסקי? האם אתם מרגישים שאתם ממצים את השימוש בעמוד לצרכים שלכם? יש המון דרכים להשתמש בעמוד העסקי מעבר לפרסום פוסטים ותמונות.

היום נדבר על אופציית הביקורת ודירוג העסק שלך על ידי לקוחות, נסביר מה זה בכלל וכיצד ניתן לנצל את המאיפיין הזה לטובת האתר שלכם.

רוצים לדעת איך? תמשיכו לקרוא:

אם פתחתם עמוד עסקי לעסק שלכם, הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות זה לאסוף ביקורות מלקוחות שלכם.

לקוחות יכולים לדרג את העסק שלך ולכתוב את דעתם. אם פתחתם את העמוד כעסק, תוכלו לראות בצד שמאל את הפיצ'ר הזה מוצג.

הפיצ'ר הזה נותן ללקוחות שלכם לבחור עד כמה הם מרוצים מכוכב אחד (לא מרוצים) ועד לחמישה כוכבים (מרוצים מאוד). עם כל כמות של ביקורות, תוכלו לראות ציון משוקלל של כל הלקוחות שהשתתפו.

אבל החלק המעניין באמת הוא היכולת שלכם להטמיע את הביקורות הטובות ביותר אצלכם באתר.

איך עושים את זה? פשוט מאוד:

  1. בחרו את הביקורת הרצויה שתרצו להציג באתר שלכם

  2. מצד ימין למעלה יהיה חץ קטן, לחצו עליו ובחרו באופציית "הטמעת פוסט" (embed post)

  3. פייסבוק יקפיץ לכם חלון עם קוד מסויים

  4. מה שנותר זה להטמיע את הקוד הזה באתר שלכם!

בהצלחה!

מעבר לחלק ב': לחץ כאן

מעבר לחלק ג': לחץ כאן

מעבר לחלק ד': לחץ כאן

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה,

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!