חלק א': כיצד ליצור תוכן ויזואלי איכותי

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

משתפים תוכן ויזואלי בעמוד הפייסבוק שלכם? האם התמונות שלכם מתלבטות ולוכדות את העין?
יצירת תוכן ויזואלי איכותי וחכם יכולה להניע את קהל העוקבים שלכם לפעולה רחבה יותר בעמוד הפייסבוק שלכם.
ככל שהלוקחות שלכם יזדהו יותר אתכם ועם המותג או העסק שלכם, כך יעלו הסיכויים לכך שהם יהיו משתמשים פעילים בפרופיל שלכם.
לכן, החלטנו לצאת עם סדרת מאמרים חדשה שתעזור לכם ללמוד איך ליצור תוכן ויזואלי איכותי.

חלק א': עליכם ליצור "רושם" באמצעות תצלומי מסך.

צילומי מסך הם דרך נהדרת לחלוק תובנות ומידע בנוגע לחברה שלכם מכיוון שהם מעניקים ללקוחות שלכם את התחושה כאילו הם נמצאים ממש לצידכם!
השתמשו בתצלומי מסך על מנת ליצור תוכן ייחודי אשר יגרום לקהל העוקבים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם להסתקרן ולהשתתף באופן פעיל בעמוד שלכם.
שתפו אותם באחד מתהליכי העבודה הפנימיים המתרחשים בחברה, תצלומי המסך משמשים כהוכחה תצוגה ויזואלית לחוויה ששיתפתם בה את העוקבים שלכם, דבר המעניק להם משמעות לאיסוף מידע אודותיכם ואודות העסק שלכם. הטקסט שצריך ללוות תצלומי כאלו צריך להיות קצר אך אפקטיבי, המאפשר לתצלומים לדבר בעד עצמם.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי