חלק א': כיצד ליצור תוכן ויזואלי איכותי

משתפים תוכן ויזואלי בעמוד הפייסבוק שלכם? האם התמונות שלכם מתלבטות ולוכדות את העין?
יצירת תוכן ויזואלי איכותי וחכם יכולה להניע את קהל העוקבים שלכם לפעולה רחבה יותר בעמוד הפייסבוק שלכם.
ככל שהלוקחות שלכם יזדהו יותר אתכם ועם המותג או העסק שלכם, כך יעלו הסיכויים לכך שהם יהיו משתמשים פעילים בפרופיל שלכם.
לכן, החלטנו לצאת עם סדרת מאמרים חדשה שתעזור לכם ללמוד איך ליצור תוכן ויזואלי איכותי.

חלק א': עליכם ליצור "רושם" באמצעות תצלומי מסך.

צילומי מסך הם דרך נהדרת לחלוק תובנות ומידע בנוגע לחברה שלכם מכיוון שהם מעניקים ללקוחות שלכם את התחושה כאילו הם נמצאים ממש לצידכם!
השתמשו בתצלומי מסך על מנת ליצור תוכן ייחודי אשר יגרום לקהל העוקבים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם להסתקרן ולהשתתף באופן פעיל בעמוד שלכם.
שתפו אותם באחד מתהליכי העבודה הפנימיים המתרחשים בחברה, תצלומי המסך משמשים כהוכחה תצוגה ויזואלית לחוויה ששיתפתם בה את העוקבים שלכם, דבר המעניק להם משמעות לאיסוף מידע אודותיכם ואודות העסק שלכם. הטקסט שצריך ללוות תצלומי כאלו צריך להיות קצר אך אפקטיבי, המאפשר לתצלומים לדבר בעד עצמם.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

הכירו את הדבר החם הבא: SMO

הלקסיקון האינטרנטי מורכב מלא מעט ראשי תיבות וקיצורים, המונחים הראשוניים היו "SEO" ו-"SEM". בשנים האחרונות,

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!