חלק א': כיצד ליצור תוכן ויזואלי איכותי

משתפים תוכן ויזואלי בעמוד הפייסבוק שלכם? האם התמונות שלכם מתלבטות ולוכדות את העין?
יצירת תוכן ויזואלי איכותי וחכם יכולה להניע את קהל העוקבים שלכם לפעולה רחבה יותר בעמוד הפייסבוק שלכם.
ככל שהלוקחות שלכם יזדהו יותר אתכם ועם המותג או העסק שלכם, כך יעלו הסיכויים לכך שהם יהיו משתמשים פעילים בפרופיל שלכם.
לכן, החלטנו לצאת עם סדרת מאמרים חדשה שתעזור לכם ללמוד איך ליצור תוכן ויזואלי איכותי.

חלק א': עליכם ליצור "רושם" באמצעות תצלומי מסך.

צילומי מסך הם דרך נהדרת לחלוק תובנות ומידע בנוגע לחברה שלכם מכיוון שהם מעניקים ללקוחות שלכם את התחושה כאילו הם נמצאים ממש לצידכם!
השתמשו בתצלומי מסך על מנת ליצור תוכן ייחודי אשר יגרום לקהל העוקבים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם להסתקרן ולהשתתף באופן פעיל בעמוד שלכם.
שתפו אותם באחד מתהליכי העבודה הפנימיים המתרחשים בחברה, תצלומי המסך משמשים כהוכחה תצוגה ויזואלית לחוויה ששיתפתם בה את העוקבים שלכם, דבר המעניק להם משמעות לאיסוף מידע אודותיכם ואודות העסק שלכם. הטקסט שצריך ללוות תצלומי כאלו צריך להיות קצר אך אפקטיבי, המאפשר לתצלומים לדבר בעד עצמם.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!