חלק א': כיצד ליצור תוכן ויזואלי איכותי

אולי ייעניין אתכם גם

משתפים תוכן ויזואלי בעמוד הפייסבוק שלכם? האם התמונות שלכם מתלבטות ולוכדות את העין?
יצירת תוכן ויזואלי איכותי וחכם יכולה להניע את קהל העוקבים שלכם לפעולה רחבה יותר בעמוד הפייסבוק שלכם.
ככל שהלוקחות שלכם יזדהו יותר אתכם ועם המותג או העסק שלכם, כך יעלו הסיכויים לכך שהם יהיו משתמשים פעילים בפרופיל שלכם.
לכן, החלטנו לצאת עם סדרת מאמרים חדשה שתעזור לכם ללמוד איך ליצור תוכן ויזואלי איכותי.

חלק א': עליכם ליצור "רושם" באמצעות תצלומי מסך.

צילומי מסך הם דרך נהדרת לחלוק תובנות ומידע בנוגע לחברה שלכם מכיוון שהם מעניקים ללקוחות שלכם את התחושה כאילו הם נמצאים ממש לצידכם!
השתמשו בתצלומי מסך על מנת ליצור תוכן ייחודי אשר יגרום לקהל העוקבים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם להסתקרן ולהשתתף באופן פעיל בעמוד שלכם.
שתפו אותם באחד מתהליכי העבודה הפנימיים המתרחשים בחברה, תצלומי המסך משמשים כהוכחה תצוגה ויזואלית לחוויה ששיתפתם בה את העוקבים שלכם, דבר המעניק להם משמעות לאיסוף מידע אודותיכם ואודות העסק שלכם. הטקסט שצריך ללוות תצלומי כאלו צריך להיות קצר אך אפקטיבי, המאפשר לתצלומים לדבר בעד עצמם.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

פוסטים ממומנים

מעבר לכלים חיצוניים שיכולים לתרום לחשיפת העסק שלך, יש כלים אפקטיבים בתוך הפייסבוק שיכולים לקדם

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי