חלק א': 3 סיבות למה צריך להשקיע ברשתות חברתיות לעסק שלך?

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אנחנו מדברים פה הרבה על רשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?

אז הינה כמה סיבות:

  1. הגדלת מודעות למותג – כל הזדמנות לפרסם את העסק שלך היא בעלת ערך. הרשת החברתית הינה עוד עורק להעברת מסרי המותג שלך לקהל הרחב. בנוסף, ניהול עמוד גורם לעסק שלך להראות אנושי יותר. כלומר מעבר למותג יש גם בנאדם, עם רגשות. הוא יודע לענות ונגיש יותר לכל אינדבידואל.

  2. שיפור נאמנות למותג – מותגים המעורבים ברשת החברתית מקבלים לקוחות נאמנים יותר. עסקים קבלים חיבור אישי יותר עם הקהל שלהם. הוכח כי אנשים שעוקבים אחרי מותג מסויים ברשת חברתית נאמנים לו יותר ב"חיים האמיתיים".

  3. יותר הזדמנויות להמרה – בכל פוסט, תמונה ושיתוף שאתם מעלים אתם פונים ללקוחות חדשים, לקוחות קיימים ולקוחות ותיקים. יש לכם אפשרות לתקשר איתם, ליצור איתם שיחה, לגרום להם להקליק על הלינק שלכם, לבקר באתר שלכם. שורה תחתונה יש לכם יותר "הזדמנויות" להמיר את הלקוחות שלכם מ"סטטוס" כזה או אחר, מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים ללקוח נאמן.

ואם הסיבות האלה לא שכנעו אתכם, שבוע הבא תקבלו מאיתנו עוד כמה סיבות מצויינות! Stay tuned…..

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי