חלק א': 3 סיבות למה צריך להשקיע ברשתות חברתיות לעסק שלך?

אנחנו מדברים פה הרבה על רשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?

אז הינה כמה סיבות:

  1. הגדלת מודעות למותג – כל הזדמנות לפרסם את העסק שלך היא בעלת ערך. הרשת החברתית הינה עוד עורק להעברת מסרי המותג שלך לקהל הרחב. בנוסף, ניהול עמוד גורם לעסק שלך להראות אנושי יותר. כלומר מעבר למותג יש גם בנאדם, עם רגשות. הוא יודע לענות ונגיש יותר לכל אינדבידואל.

  2. שיפור נאמנות למותג – מותגים המעורבים ברשת החברתית מקבלים לקוחות נאמנים יותר. עסקים קבלים חיבור אישי יותר עם הקהל שלהם. הוכח כי אנשים שעוקבים אחרי מותג מסויים ברשת חברתית נאמנים לו יותר ב"חיים האמיתיים".

  3. יותר הזדמנויות להמרה – בכל פוסט, תמונה ושיתוף שאתם מעלים אתם פונים ללקוחות חדשים, לקוחות קיימים ולקוחות ותיקים. יש לכם אפשרות לתקשר איתם, ליצור איתם שיחה, לגרום להם להקליק על הלינק שלכם, לבקר באתר שלכם. שורה תחתונה יש לכם יותר "הזדמנויות" להמיר את הלקוחות שלכם מ"סטטוס" כזה או אחר, מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים ללקוח נאמן.

ואם הסיבות האלה לא שכנעו אתכם, שבוע הבא תקבלו מאיתנו עוד כמה סיבות מצויינות! Stay tuned…..

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

איך מנוע חיפוש חושב?

מי ממכם לא משתמש בגוגל כאשר אתם רוצים למצוא משהו באינטרנט? אנחש שאתם מבקרים בו עשרות פעמים ביום, ואף כל כך התרגלתם אליו שאתם אפילו מקלידים את שם האתר במנוע במקום להקליד את כתובתו.
אך האם פעם שאלתם את עצמכם איך המנוע חושב ועובד?

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!