חלק א': 3 סיבות למה צריך להשקיע ברשתות חברתיות לעסק שלך?

אנחנו מדברים פה הרבה על רשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?

אז הינה כמה סיבות:

  1. הגדלת מודעות למותג – כל הזדמנות לפרסם את העסק שלך היא בעלת ערך. הרשת החברתית הינה עוד עורק להעברת מסרי המותג שלך לקהל הרחב. בנוסף, ניהול עמוד גורם לעסק שלך להראות אנושי יותר. כלומר מעבר למותג יש גם בנאדם, עם רגשות. הוא יודע לענות ונגיש יותר לכל אינדבידואל.

  2. שיפור נאמנות למותג – מותגים המעורבים ברשת החברתית מקבלים לקוחות נאמנים יותר. עסקים קבלים חיבור אישי יותר עם הקהל שלהם. הוכח כי אנשים שעוקבים אחרי מותג מסויים ברשת חברתית נאמנים לו יותר ב"חיים האמיתיים".

  3. יותר הזדמנויות להמרה – בכל פוסט, תמונה ושיתוף שאתם מעלים אתם פונים ללקוחות חדשים, לקוחות קיימים ולקוחות ותיקים. יש לכם אפשרות לתקשר איתם, ליצור איתם שיחה, לגרום להם להקליק על הלינק שלכם, לבקר באתר שלכם. שורה תחתונה יש לכם יותר "הזדמנויות" להמיר את הלקוחות שלכם מ"סטטוס" כזה או אחר, מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים ללקוח נאמן.

ואם הסיבות האלה לא שכנעו אתכם, שבוע הבא תקבלו מאיתנו עוד כמה סיבות מצויינות! Stay tuned…..

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה,

ביזנס און פייסבוק

פייסבוק הודיעה השבוע כי היא שוקלת לאפשר בעתיד לעסקים לעשות שימוש בווטסאפ ליצירת קשר עם לקוחות

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!