חלק א': רעיונות מעולים לפוסטים בפייסבוק

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אנחנו נתקלים המון בעסקים שפשוט לא יודעים איך ומה לכתוב בעמוד העסקי שלהם. נתחיל בזה שכשיש עמוד עסקי, צריך להשקיע בו זמן על מנת ליצור מעורבות ולהרחיב את קהל העוקבים שבהמשך יהפכו ללקוחות. זה נשמע פשוט בהתחלה אך כשמתחילים לעשות את הקידום לבד, מהר מאוד הרעיונות אוזלים ואף פעם אין זמן להשקיע באמת בעמוד. כתוצאה מכך, העמוד נשאר בודד, נטוש ולא ממצה את הפוטנציאל שהרשת החברתית מציעה.

כחברה שמתעסקת בסושיאל, תמיד נמליץ להשקיע בחברה מקצועית שתוכל לנהל לכם את העמוד, להוציא פוסטים, לבדוק גרפים ולראות מה מתאים יותר ופחות לעסק שלכם.

היום החלטנו לפרגן לכם היום כמה רעיונות לפוסטים מקוריים שתוכלו לשלב בפוסטים שלכם.

1. הציגו בעיה ותבקשו עצה

אנשים אוהבים לענות על שאלות ולפתור בעיות. במיוחד אם אלו בעיות שיעזרו גם להם.

דוגמאות לשאלות:

"מה הייתם עושים במקרה ש…."

"אחד מהעוקבים שאל שאלה ואנחנו מקווים שתוכלו לעזור"

"אנחנו צריכים להגיע לידי החלטה וצריכים את הפידבק שלכם"

"איזה עצה תתנו לאדם שמתקשה ב…"

יש אלף ואחת שאלות שונות שניתן לשאול את הקהל שלכם מבלי להראות חסרי ניסיון ומקצועיות.

2. פעילות / הגרלה

כולם אוהבים לקבל דברים בחינם. יש המון אפליקציות להגרלות שיוכלו לעזור לכם. באמצעות הגרלה תוכלו להרחיב את קהל העוקבים שלכם ולהגדיל את רשימת התפוצה שלכם.

3. הפעילו סקר / משאל

סקרים הם כלי נהדר להניב דיון פורה וגם לקבל תובנות על נושאים רבים. בסקר אתם שואלים שאלה ונותנים כ-4 תשובות אפשרויות כאשר הקהל שלכם צריך לבחור באחת מהתשובות.

דוגמאות לנושאי סקרים:

"מה האתגר הכי גדול של… (תשובות א', ב', ג', ד')

"אילו מוצרים הייתם רוצים לראות יותר / לראות יותר הנחות"

4. פרסמו את תוצאות הסקר

כאשר יש לכם מספיק אנשים שענו על הסקר תוכלו ליצור תובנות ולפרסם אותן.

5. שתפו תמונות מעוררות השראה

יש הרבה שליליות בעולם (ופייסבוק), תבחרו לעודד, לתת השראה ומוטיבציה לעוקבים שלכם

6. מלא את החסר

לא כל כך ברור מה הסיבה שאנשים כל כך אוהבים משפטי מלא את החסר, אבל זה עובד. תוכלו לכתוב כל משפט בערך ולתת לעוקבים למלא את החסר.

7. פוסטים עונתיים

שתפו תמונות מחגים, חופשות ועוד. שתפו ציטוטים, ברכות שממוקדים בארועים הקרובים. נסו לתת את הטאצ' שלכם במידה וזה אפשרי. זה יזכיר לעוקבים שלכם שאתם בני אדם אמיתיים ולא רק עסק

8. שתפו קטעים מהבלוג שלכם (בחוכמה)

אנחנו נתקלים בהמון עסקים שמשתפים תכנים מהאתר בצורת לינק בלבד. כשאתם משתפים פוסט, תוודאו שיש לפוסט קצת תוכן על מנת לעניין את הקהל שלכם. או במילים אחרות, למה שנלחץ על הלינק שלך? עניין אותי!

9. הנחות לעוקבי העמוד בלבד

הצע לעוקבים שלך הנחה בלעדית רק מעצם היותם עוקבים!

נכון רעיונות שווים? אל תשכחו לעקוב אחרי העמוד שלנו. מחר יצא חלק ב'!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי