חלק א': 10 רשתות חברתיות שכדאי שתכירו

היום אנחנו רוצים לספר לכם על חמש מדיה חברתיות מובילות מתוך עשר (אבל על זה בפעם הבאה) נכון למרץ 2015. מעבר לפייסבוק, יש עוד מדיה חברתית ששווה שתכירו ובהמשך תוכלו להשתמש בה לטובתכם ובשביל העסק שלכם.

1 | Facebook

פייסבוק הוא אתר רשת חברתית שנותנת לך אפשרות להתחבר ולשתף עם בני המשפחה והחברים שלך באינטרנט. הפייסבוק תוכנן במקור עבור סטודנטים, פייסבוק הוקם בשנת 2004 על ידי מארק צוקרברג בעת שנרשם ללימודים באוניברסיטת הרווארד. עד שנת 2006, כל מי שהיה מעל גיל 13 עם כתובת דוא"ל חוקית יכולה להצטרף לפייסבוק. היום, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם יותר מ 1 מליארד משתמשים ברחבי העולם.

2 | Twitter

טוויטר היא רשת מיקרו-בלוגים (מיקרו-בלוגים שונים מבלוגים מסורתים שבתוכן שלהם, הם קטנים יותר מבחינת מלל) מספר התווים בטיווטר מוגבל ל-140 תווים או פחות. טוויטר ממוקד פחות על "מה אתה עושה?" אלא על "מה קורה עכשיו?". הטוויטר מושתת על שיתוף מידע רלוונטי ומעורבות בשיחה. רבים חושבים כי טוויטר הוא מקור חדשות ולא רשת חברתית, השימוש בו הוא לעבודה ברשת ובדיון המבוסס על האינטרסים שלכם.

3 | LinkedIn

לינקדין היא רשת חברתית שתוכננה במיוחד עבור הקהילה העסקית. המטרה של האתר היא לאפשר לחברים רשומים להקים רשת של אנשים שהם מכירים וסומכים על מקצועיות שלהם.

4 | Pinterest

פינטרסט הוא אסופה של לוחות שבו המשתמשים "נועצים" את התוכן המעניין אותם. משתמשים יכולים להעלות, לשמור, למיין ולנהל  "סיכות" ולוחות שמעניינים אותם. כמו כן, הם יכולים לנעוץ מדיה אחרות (לדוגמא, קטעי וידאו ותמונות). משתמשים יכולים להתאים אישית את החוויה שלהם על ידי יצירת לוחות, ואינטראקציה עם חברים אחרים. בעשותם כך, המשתמשים נועצים הפיד המציג תוצאות ייחודיות ומותאמות אישית.

5 | Google Plus+

+Google הוא מיזוג של כמה שירותים שאנו כבר משתמשים בהם. הרעיון, על פי גוגל, הוא לעשות אותם טובים יותר. Google+ היא רשת חברתית שנגזרת מתוך חשבון ה-Google שלך. אם יש לך חשבון Google, אתה יכול להפעיל את חשבון Google+. ניתן לייבא אנשי קשר ולהקצות אותם לחוגים / מעגלים. את החוגים האלו, תוכלו לצרף לאינטרסים שלך כמו: בידור, חדשות, ספורט, וכו'

!עד כאן להיום! מחר נפרסם את החלק השני בסדרה שבו נכיר לכם עוד 5 מדיה חברתית שאולי מוכרים לכם פחות!

 

רוצים להקפיץ את העסק שלכם קדימה? צרו קשר עוד היום!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי