חלק ב': דרכים שבהם עמוד עסקי בפייסבוק יכול להועיל לך

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אתמול פתחנו בסדרה חדשה ומעניינת במיוחד. כיצד אתם יכולים לנצל את העמוד העסקי שלכם לטובת העסק שלכם? והיום – חלק ב'.

הדבר החשוב ביותר שעמוד עסקי בפייסבוק מאפשר לכם לעשות הוא ליצור תקשורת עם קהל העוקבים שלכם. קהל העוקבים שלכם מורכב מקשת רחבה של אנשים: אוהדים של העמוד, לקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים ולקוחות לשעבר. היו מודעים לכך וצרו פוסטים ותוכן הנוגעים לקבוצות אלו של אנשים.

ה"כלל" המסורתי הנוגע ליצירת תקשורת עם קהל העוקבים שלכם הוא 80/20. 80 אחוזים מהתכנים שאתם כותבים צריכים להיות מותאמים לצרכי קהל העוקבים שלכם, ו20 אחוזים צריכים להיות מותאמים לצורכי העסק שלכם (מכירות, שיווק, קידום וכו').

כלומר, עליכם להקדיש את מירב הפוסטים שלכם למאמצים לגרום לקהל העוקבים שלכם להגיב, לשתף ולאהוב את הפוסטים שלכם, אתם יכולים לעשות זאת על ידי עידוד השתתפות ושיתוף תוכן אשר רלוונטי לתעשייה שאתם עוסקים בה ולנישה העסקית שלכם.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי