חלק ב': דרכים שבהם עמוד עסקי בפייסבוק יכול להועיל לך

אתמול פתחנו בסדרה חדשה ומעניינת במיוחד. כיצד אתם יכולים לנצל את העמוד העסקי שלכם לטובת העסק שלכם? והיום – חלק ב'.

הדבר החשוב ביותר שעמוד עסקי בפייסבוק מאפשר לכם לעשות הוא ליצור תקשורת עם קהל העוקבים שלכם. קהל העוקבים שלכם מורכב מקשת רחבה של אנשים: אוהדים של העמוד, לקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים ולקוחות לשעבר. היו מודעים לכך וצרו פוסטים ותוכן הנוגעים לקבוצות אלו של אנשים.

ה"כלל" המסורתי הנוגע ליצירת תקשורת עם קהל העוקבים שלכם הוא 80/20. 80 אחוזים מהתכנים שאתם כותבים צריכים להיות מותאמים לצרכי קהל העוקבים שלכם, ו20 אחוזים צריכים להיות מותאמים לצורכי העסק שלכם (מכירות, שיווק, קידום וכו').

כלומר, עליכם להקדיש את מירב הפוסטים שלכם למאמצים לגרום לקהל העוקבים שלכם להגיב, לשתף ולאהוב את הפוסטים שלכם, אתם יכולים לעשות זאת על ידי עידוד השתתפות ושיתוף תוכן אשר רלוונטי לתעשייה שאתם עוסקים בה ולנישה העסקית שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך מנוע חיפוש חושב?

מי ממכם לא משתמש בגוגל כאשר אתם רוצים למצוא משהו באינטרנט? אנחש שאתם מבקרים בו עשרות פעמים ביום, ואף כל כך התרגלתם אליו שאתם אפילו מקלידים את שם האתר במנוע במקום להקליד את כתובתו.
אך האם פעם שאלתם את עצמכם איך המנוע חושב ועובד?

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה,

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!