אתמול פתחנו בסדרה חדשה ומעניינת במיוחד. כיצד אתם יכולים לנצל את העמוד העסקי שלכם לטובת העסק שלכם? והיום – חלק ב'.
הדבר החשוב ביותר שעמוד עסקי בפייסבוק מאפשר לכם לעשות הוא ליצור תקשורת עם קהל העוקבים שלכם. קהל העוקבים שלכם מורכב מקשת רחבה של אנשים: אוהדים של העמוד, לקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים ולקוחות לשעבר. היו מודעים לכך וצרו פוסטים ותוכן הנוגעים לקבוצות אלו של אנשים.
ה"כלל" המסורתי הנוגע ליצירת תקשורת עם קהל העוקבים שלכם הוא 80/20. 80 אחוזים מהתכנים שאתם כותבים צריכים להיות מותאמים לצרכי קהל העוקבים שלכם, ו20 אחוזים צריכים להיות מותאמים לצורכי העסק שלכם (מכירות, שיווק, קידום וכו').
כלומר, עליכם להקדיש את מירב הפוסטים שלכם למאמצים לגרום לקהל העוקבים שלכם להגיב, לשתף ולאהוב את הפוסטים שלכם, אתם יכולים לעשות זאת על ידי עידוד השתתפות ושיתוף תוכן אשר רלוונטי לתעשייה שאתם עוסקים בה ולנישה העסקית שלכם.