חלק ב': דרכים שבהם עמוד עסקי בפייסבוק יכול להועיל לך

אולי ייעניין אתכם גם

אתמול פתחנו בסדרה חדשה ומעניינת במיוחד. כיצד אתם יכולים לנצל את העמוד העסקי שלכם לטובת העסק שלכם? והיום – חלק ב'.

הדבר החשוב ביותר שעמוד עסקי בפייסבוק מאפשר לכם לעשות הוא ליצור תקשורת עם קהל העוקבים שלכם. קהל העוקבים שלכם מורכב מקשת רחבה של אנשים: אוהדים של העמוד, לקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים ולקוחות לשעבר. היו מודעים לכך וצרו פוסטים ותוכן הנוגעים לקבוצות אלו של אנשים.

ה"כלל" המסורתי הנוגע ליצירת תקשורת עם קהל העוקבים שלכם הוא 80/20. 80 אחוזים מהתכנים שאתם כותבים צריכים להיות מותאמים לצרכי קהל העוקבים שלכם, ו20 אחוזים צריכים להיות מותאמים לצורכי העסק שלכם (מכירות, שיווק, קידום וכו').

כלומר, עליכם להקדיש את מירב הפוסטים שלכם למאמצים לגרום לקהל העוקבים שלכם להגיב, לשתף ולאהוב את הפוסטים שלכם, אתם יכולים לעשות זאת על ידי עידוד השתתפות ושיתוף תוכן אשר רלוונטי לתעשייה שאתם עוסקים בה ולנישה העסקית שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי