חלק ב': דרכים שבהם תגדיל מעורבות בעמוד העסקי

אתמול דיברנו על דרכים שבהם אתם יכולים להגדיל מעורבות של העוקבים שלכם בעמוד העיסקי. היום נמשיך ובחלק השני ניתן לכם עוד כמה טיפים שיעזרו לכם לצלוח את המשימה הזו!

קדימה!

6| שתפו את הפוסטים בעמוד האישי שלכם

לרוב רצוי להפריד בין שני העולמות. העולם האישי והעולם העסקי. לכן ניתן לפתוח פרופיל אישי שישמש אתכם גם באופן מקצועי. לא מדובר על פרופיל על שם העסק שלכם אלא פרופיל שבו תהיה לכם אפשרות להתייחס לסוגיות עסקיות, להגיב ולהיות בעורק העיניינים.

7| השקיעו בסירטונים

דיברנו על זה כבר לא פעם אחת. סירטונים זה כח ענק בפייסבוק. הדגימו כיצד עובד המוצר שלכם, הראו שימושים שונים למוצר שהלקוח לא חשב עליו ועוד! אם יש לכם בעיה עם יצירת סירטונים, תמיד תוכלו למצוא סירטונים שקשורים לנושא שלכם ביוטוב.

8| קחו את העוקבים מאחורי הקלעים

כמו שסיפרנו בחלק א', לשתף עוקבים בתמונות אישיות זה טקטיקה נהדרת. אם ניקח את זה שלב אחד קדימה, שתפו את העוקבים בעשייה מאחורי הקלעים. כיצד נוצר המוצר שלכם? מה קורה מאחורי העסק? תחשבו שאתם להקה, קחו את העוקבים שלכם מאחורי הקלעים, לחדר מנוחה, לפגישה עם מעריצים ועוד!

לסיכום, אתם צריכים ליצור תוכן מעניינן. זה מילת המפתח פה. תבדלו את עצמכם, תעניינו את העוקבים ותגרמו להם להתסקרן ממכם. אתם אנשים בעלי הומור? נהדר! שלבו את האישיות שלכם בפוסטים. אתם אנשים יותר אנליטים? ספרו מה המפרט הטכני של המוצרים וכיצד ניתן לייעל את החיים של העוקבים שלכם באמצעות השימוש בו. ואל תשכחו, תמיד השתמשו באמצעים חזותיים!

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה,

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!