חלק ב': כיצד ליצור תוכן ויזואלי איכותי

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

חלק ב' בסדרה שלנו כיצד ליצור תוכן ויזואלי איכותי מתמקד בתמונות המכילות מידע, גרפים, תמונות עם טקסט קצר וכו'.

חלק ב': תחלקו עובדות מעניינות מלוות בתמונות מתאימות

המוח האנושי מסוגל לעבד תמונות ויזואלית פי 60,000 יותר מהר מעיבוד של טקסט, זאת הסיבה לכך שתמונות יסייעו לכם לבלוט ברחבי הרשתות החברתיות.
גרפים או תמונות המכילות מידע יעלו את הקונספט הזה לרמה הבאה, שכן הן יאפשרו לכם לתעל מידע לתוכן ויזואלי בצורה לוכדת תשומת לב.
תמונות ויזואליות המכילות מידע מאפשרות לכם ליצור רושם וללכוד את תשומת הלב של קהל העוקבים שלכם באמצעות תמונה אחת פשוטה.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו קשר עכשיו!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי