חלק ב': למה צריך להשקיע ברשתות חברתיות לעסק שלך?

אנחנו מדברים פה הרבה על רשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?
בהמשך למאמר משבוע שעבר, כמו שהבטחנו לכם, הינה עוד כמה סיבות:

  1. שיעורי המרה גבוהים יותר.
    תוצאות השיווק ברשתות החברתיות בשיעורי המרה גבוהים יותר ניתנות בכמה דרכים שונות,כשאלמנט ההאנשה היא המשמעותית מבינהן; עובדה – מותגים וחברות שונות הופכות להיות יותר אנושיים יותר על ידי אינטראקציה בערוצי מדיה חברתיות. ערוץ מדיה חברתית הוא מקום שבו מותגים יכולים לפעול כמו אנשים, וזה חשוב, כי אנשים עושים עסקים עם אנשים אחרים; ולא עם חברות.

בנוסף, מחקרים הראו כי יש במדיה החברתית בשיעור של 100% גבוה יותר יכולת להוביל מאשר שיווק יוצא, ומספר גבוה יותר של חסידי מדיה חברתית נוטה לשפר את הביטחון ואמינות במותג שלך, המייצג את ההוכחה החברתית. ככזה, לבנות את הקהל שלך במדיה החברתית יכול לשפר את שיעורי ההמרה על התנועה הקיימת שלך.

  1. סמכות גבוהה יותר של המותג.
    אינטראקציה קבועה עם הלקוחות שלכם היא תכנית המראה סוג של תום לב אמיתי ללקוחות פוטנציאליים אחרים. בימנו אלה כאשר אנשים הולכים להחמיא או להתרברב על מוצר או שירות מסויים, הם פונים למדיה החברתיית. וכך כאשר יפרסמו את שם המותג שלכם, קהל חדש ירצה לעקוב אחרי המותג שלכם לקבלת עדכונים. ככל שיהיו יותר אנשים אשר ידברו על המותג שלכם במדיה חברתית, כך המותג שלכם יראה יותר יוקרתי וסמכותי למשתמשים חדשים. שלא לדבר, שאם אתם יכולים לקיים אינטראקציה עם דמויות מרכזיות בטוויטר, בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות, הסמכות גלויה שלכם תוכל להרקיע שחקים.

ואם הסיבות האלה לא שכנעו אתכם, בהמשך השבוע תקבלו מאיתנו עוד כמה סיבות מצויינות! Stay tuned…

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!