חלק ב': 10 רשתות חברתיות שכדאי שתכירו

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אתמול פרסמנו את חמשת הפלטפורמות המצליחות ביותר. היום נספר לכם על עוד חמש:

6 | Tumblr

Tumblr הוא פלטפורמת מייקרו-בלוגינג (מיקרו-בלוגים שונים מבלוגים מסורתים שבתוכן שלהם, הם קטנים יותר מבחינת מלל) ואתר רשתות חברתי שנוסד על ידי דוד קרפ ובבעלות Yahoo! Inc. השירות מאפשר למשתמשים לפרסם מולטימדיה ותוכן קצר אחר לבלוג. משתמשים יכולים לעקוב אחר הבלוגים של משתמשים אחרים. לחלק גדול מתכונות האתר ניתן לגשת מממשק "לוח בקרה", שם יש אפשרות לפרסם תוכן והודעות של בלוגים אחרים.

7 | Instagram

איסטגרם היא פלטפורמה שמאפשרת שיתוף תמונות וסירטונים. את המדיה הזו ניתן לשתף מהאינסטגרם לפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, טוייטר ועוד. תכונה יחודית של האינסטגרם היא שהיא מגבילה את התמונות לצורת ריבוע בדומה לתמונות של קודאק ופולארויד. המשתמשים יכולים גם להשתמש בפילטרים שונים לתמונות שלהם במקום להשתמש בתוכנת עריכה.

8 | VK

VK היא אחת הפלטפורמות המדיה החברתית הרוסית הכי גדולה באירופה. הפלטפורמה קיימת בכמה שפות אך היא הכי פופולארית כאמור ברוסיה. כמו שאר הפלטפורמות, VK מאפשרת לשלוח אחד לשני הודעות בפרטי או בצורה "ציבורית", ליצור קבוצות, אירועים, לתייג ולשתף תמונות, וידאו ואאודיו וכמובן לשחק משחקים ברשת.

9 | Flickr

פליקר הוא פלפורמט "הוסטינג" לתמונות שנרכשה ב- 2005 ע"י יאהו. בנוסף לכך שהאתר פופולארי בשיתוף תצלומים אישים ובקהילה שלו, בלוגרים וחוקרים משתמשים רבות בשירותים של הפלטפורה ל"הוסטינג" של התמונות שלהם שמוטמעות בבלוגים שלהם.

10 | Vine

VINE הוא שירות שיתוף וידאו קצר. השירות נוסד ביוני 2012, אך טוויטר רכשו אותו באוקטובר 2012, ממש לפני ההשקה הרשמית שלו. השירות מאפשר למשתמשים להקליט ולערוך סרטוני קצרים, בין 5 ל-6 שניות. הוא מאפשר לעשות מניפולציות כמו הרצה אחורה או לופים. קטעי הווידאו יכולים להיות מפורסמים באמצעות הרשת החברתית של VINE אבל גם ברשתות אחרות כמו: פייסבוק וטוויטר.

באילו רשתות חברתיות אתם משתמשים? קראו את חלק א' של הכתבה!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי