חלק ג': דרכים שבהם עמוד עסקי בפייסבוק יכול להועיל לך

חלק ג' בסדרה שלנו מתעסק בעריכת סקרים בפייסבוק.

אם אתם מחפשים תובנות לגבי הרצונות של הלקוחות הקיימים/הפוטנציאליים שלכם, המקום בו תוכלו למצוא אותן הוא הפייסבוק. ערכית סקר לא רק תעודד את קהל העוקבים שלכם להשתתף ולהגיב בעמוד שלכם, אלא גם תעזור לכם לגלות אילו מוצרים או שירותים הם צריכים.

באפשרותכם לבחור לנהל את הסקר באמצעות כתיבת פוסט פשוט בפייסבוק (בחינם), או באמצעות שימוש באחת מן האפלקציות של פייסבוק, הבחירה שלכם צריכה להיות מבוססת על ההעדפה שלכם: האם אתם מעדיפים לאסוף את התשובות והנתונים בעצמכם או האם תעדיפו שהיישום יבצע זאת עבורכם? בנוסף, אם אתם מעוניינים לאסוף מידע נלווה (כמו למשל כתובות המייל של המגיבים) מידע זה אינכם יכולים לאסוף באופן פומבי בעמוד שלכם ולכן במקרים אלו אנו נמליץ להשתמש באפליקציה.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

מיקוד אורגני בפייסבוק

 היית רוצה שלפוסטים שלך בעמוד העסקי תהיה יותר מעורבות מהקהל? היית רוצה לקבל יותר אינטקציה מהקהל

ביזנס און פייסבוק

פייסבוק הודיעה השבוע כי היא שוקלת לאפשר בעתיד לעסקים לעשות שימוש בווטסאפ ליצירת קשר עם לקוחות

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!