חלק ג': דרכים שבהם עמוד עסקי בפייסבוק יכול להועיל לך

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

חלק ג' בסדרה שלנו מתעסק בעריכת סקרים בפייסבוק.

אם אתם מחפשים תובנות לגבי הרצונות של הלקוחות הקיימים/הפוטנציאליים שלכם, המקום בו תוכלו למצוא אותן הוא הפייסבוק. ערכית סקר לא רק תעודד את קהל העוקבים שלכם להשתתף ולהגיב בעמוד שלכם, אלא גם תעזור לכם לגלות אילו מוצרים או שירותים הם צריכים.

באפשרותכם לבחור לנהל את הסקר באמצעות כתיבת פוסט פשוט בפייסבוק (בחינם), או באמצעות שימוש באחת מן האפלקציות של פייסבוק, הבחירה שלכם צריכה להיות מבוססת על ההעדפה שלכם: האם אתם מעדיפים לאסוף את התשובות והנתונים בעצמכם או האם תעדיפו שהיישום יבצע זאת עבורכם? בנוסף, אם אתם מעוניינים לאסוף מידע נלווה (כמו למשל כתובות המייל של המגיבים) מידע זה אינכם יכולים לאסוף באופן פומבי בעמוד שלכם ולכן במקרים אלו אנו נמליץ להשתמש באפליקציה.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי