בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

חלק ג': למה בכלל כדי להשקיע ברשתות חברתיות לעסק שלך?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אנחנו מדברים פה הרבה על רשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?
בהמשך למאמר משבוע שעבר, כמו שהבטחנו לכם, הינה עוד כמה סיבות: 

6. תעבורת אנשים מוגברת – אם המדיה החברתית לא היתה קיימת, התעבורה באתר שלכם היתה מסתכמת באנשים שכבר מכירים את העסק שלכם או באנשים שמחפשים מילות מפתח שדירגתם כרלוונטים. למזלנו, יש מדיה חברתית וכל פרופיל שאתה מוסיף, היא עוד אפשרות לכניסות לאתר שלך. ככל שתיצור תוכן אכותי יותר, תיצור תעבורה קבועה יותר לעמוד שלך וכתוצאה מכך תעבודה לאתר שלך.

7. צמצום עלויות שיווק – לפי מחקרים, נמצא כי משווקים משקיעים כ-6 שעות בשבוע במדיה החברתית על מנת לראות תוצאות. זו לא השקעה גדולה מידי מכיוון שניתן לחלק את שש השעות לשבוע עבודה וכך לעבוד ולהתמקד בשיווק במדיה החברתית כ-שעה ביום. באסטרטגיה זו ניתן לראות תוצאות ושיפור בכניסות ואף בהמרות. גם אם מדברים על שיווק ממומן במדיה החברתית, לא מדובר בסכומי עתק ותמיד ניתן להשאר בתקציב הנקבע (הכל תלוי מטרות כמובן). ניתן להתחיל מתקציב קטן ולבחון את התוצאות ובהמשך להגדיל את התקציב לפי הצורך.

8. דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש – SEO זה הדרך הטובה ביותר לתפוס תנועה רלוונטית ממנועי חיפוש, אך הדרישות להצלחה משתנות באופן קבוע. לפעמים לא מספיק לעדכן את הבלוג או את האתר בצורה קבועה או לתייד מילים רלוונטיות ואף לעדכן תיאורי מטה רלוונטים. כיום גוגל מחשב גם את הנוכחות שלך ברשת החברתית כגורם משמעותי לדירוג. העובדה היא שמותגים חזקים תמיד משתמשים במדיה החברתית רק מסמל את זה ששיווק במדיה החברתית עובדת. השימוש במדיה חברתית נותנת לגוגל אשרור כי המותג שלכם הוא אמיתי, לגיטימי וראוי לאמון. לסיכום, אם אתם רוצים לקבל דירוג גבוה יותר למילות המפתח שלכם, שימוש במדיה החברתית היא כמעט בלתי נמנעת.

ואם הסיבות האלה לא שכנעו אתכם, בהמשך השבוע תקבלו מאיתנו עוד כמה סיבות מצויינות! Stay tuned…