חלק ד': למה צריך להשקיע ברשתות חברתיות לעסק שלך?

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

 חווית גלישה עשירה – רשתות חברתיות במקורן מהוות ערוץ תקשורת הדומה לשליחת דואר אלקטרוני או שיחת טלפונית. כל אינטרקציה שיש לכם עם הלקוח שלכם דרך הרשת החברתית היא למעשה, אופציה לפרסם ולהדגים ללקוחות שלכם את רמת השירותיות שלכם ובכך להעשיר את מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות.
לדוגמא אם הלקוח שלכם מתלונן על המוצר שלכם בפייסבוק, אתם יכולים להתייחס לתגובה באופן מיידי, להתנצל באופן פומבי ולמעשה ליטול אחריות אשר תשקם את האמון של הצרכן במוצר שלכם ובכם כחברה.

שיפור התובנות לגבי התנהגות הצרכן – הרשתות החברתיות מעניקות לכם, בעלי העסקים, את האפוציה לצבור מידע משמעותי הנוגע להעדפות והעניין של הצרכנים שלכם ולמעשה, ללמוד את התנהגות הצרכן שלכם.
לדוגמא, אתם יכולים לנטר תגובות על מנת להבין באופן ישיר מה הציבור חושב על החברה שלכם ועל המוצרים שלכם. אתם יכולים למקד את תוכן הפרסומי שלכם ולגלות באמצעות הרשתות החברתיות איזה נושא/שירות/מוצר זוכה להתעניינות הרחבה ביותר בקרב קהל היעד שלכם?

רוצים להקפיץ את העסק שלכם ? צרו קשר עוד היום!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי