חלק ד': למה צריך להשקיע ברשתות חברתיות לעסק שלך?

 חווית גלישה עשירה – רשתות חברתיות במקורן מהוות ערוץ תקשורת הדומה לשליחת דואר אלקטרוני או שיחת טלפונית. כל אינטרקציה שיש לכם עם הלקוח שלכם דרך הרשת החברתית היא למעשה, אופציה לפרסם ולהדגים ללקוחות שלכם את רמת השירותיות שלכם ובכך להעשיר את מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות.
לדוגמא אם הלקוח שלכם מתלונן על המוצר שלכם בפייסבוק, אתם יכולים להתייחס לתגובה באופן מיידי, להתנצל באופן פומבי ולמעשה ליטול אחריות אשר תשקם את האמון של הצרכן במוצר שלכם ובכם כחברה.

שיפור התובנות לגבי התנהגות הצרכן – הרשתות החברתיות מעניקות לכם, בעלי העסקים, את האפוציה לצבור מידע משמעותי הנוגע להעדפות והעניין של הצרכנים שלכם ולמעשה, ללמוד את התנהגות הצרכן שלכם.
לדוגמא, אתם יכולים לנטר תגובות על מנת להבין באופן ישיר מה הציבור חושב על החברה שלכם ועל המוצרים שלכם. אתם יכולים למקד את תוכן הפרסומי שלכם ולגלות באמצעות הרשתות החברתיות איזה נושא/שירות/מוצר זוכה להתעניינות הרחבה ביותר בקרב קהל היעד שלכם?

רוצים להקפיץ את העסק שלכם ? צרו קשר עוד היום!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה,

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!