טיפים לביסוס קהל עוקבים פעיל באינסטגרם

אם אתם פעילים ברשת החברתית אינסטגרם ואתם מחפשים דרך להגדיל את קהל העוקבים שלכםן ויחד עם זאת לשמור על קהל עוקבים איכותי כזה שיתעניין, יגיב ויעקוב אחר הפרסומים שלכם – וודאי תשמחו לשמוע שיש דברים רבים שתוכלו לעשות. במאמר זה נחלוק אתכם מספר טיפים לבניית קהל עוקבים פעיל ותוסס בחשבונכם.

הניעו לפעולה
ברשת האינסטגרם ניתן ליצור תוכן המניע לפעולה של המשתמשים בחלונית התיאור או ליצור טקסט על התמונה עצמה. כך למשל אתם יכולים לראות את הדוגמה הזו של החברה האמריקאית Brisk החברה מבקשת מעוקבים להקליק פעמיים על הטעם האהוב עליהם בתמונה, כשלמעשה הקלקה כפולה זו מתרגמת ללייק.

  1. השתמשו במיקום על מנת להניע לפעולה
    מאחר ואינסטגרם מאפשרת רק למשתמשים שהם מפרסמים שיווקיים לחלוק לינק שניתן להיכנס אליו בפוסטים שלהם, הוספת מיקום היא דרך נהדרת לעקוף את האיסור וליצור הנעה לפעולה מסוג אחר.
    כך למשל בתצלום הצולם במיקום לוכד תשומת לב תוכלו לבקש מהעוקבים שלכם להיכנס ללינקים המצוינים בעמוד הפרופיל שלכם על מנת לראות תמונות נוספות.

שימוש מבוקר בהאשטאג (סולמית התיוג)
האשטאגים הם דרך נהדרת עבור מותגים לגרום לעצמם להתבלט באינסטגרם ולמצוא לקוחות פוטנציאליים שאינם עוקבים אחר החשבון שלהם עדיין.
האשטאגים מסייעים בסידור וחלוקה לפי קטגוריות תמונות, סרטונים ותוכן, דבר המסייע בתהליך החשיפה לתכנים ברשת. יחד עם זאת עליכם לשים לב שאתם משתמשים בהאשטאגים אשר רלוונטיים לקהל היעד שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

למה להשקיע בשיווק דיגיטלי לעסק שלך? (10 סיבות חשובות)

אנחנו מדברים פה הרבה על שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!