טיפים לביסוס קהל עוקבים פעיל באינסטגרם

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אם אתם פעילים ברשת החברתית אינסטגרם ואתם מחפשים דרך להגדיל את קהל העוקבים שלכםן ויחד עם זאת לשמור על קהל עוקבים איכותי כזה שיתעניין, יגיב ויעקוב אחר הפרסומים שלכם – וודאי תשמחו לשמוע שיש דברים רבים שתוכלו לעשות. במאמר זה נחלוק אתכם מספר טיפים לבניית קהל עוקבים פעיל ותוסס בחשבונכם.

הניעו לפעולה
ברשת האינסטגרם ניתן ליצור תוכן המניע לפעולה של המשתמשים בחלונית התיאור או ליצור טקסט על התמונה עצמה. כך למשל אתם יכולים לראות את הדוגמה הזו של החברה האמריקאית Brisk החברה מבקשת מעוקבים להקליק פעמיים על הטעם האהוב עליהם בתמונה, כשלמעשה הקלקה כפולה זו מתרגמת ללייק.

  1. השתמשו במיקום על מנת להניע לפעולה
    מאחר ואינסטגרם מאפשרת רק למשתמשים שהם מפרסמים שיווקיים לחלוק לינק שניתן להיכנס אליו בפוסטים שלהם, הוספת מיקום היא דרך נהדרת לעקוף את האיסור וליצור הנעה לפעולה מסוג אחר.
    כך למשל בתצלום הצולם במיקום לוכד תשומת לב תוכלו לבקש מהעוקבים שלכם להיכנס ללינקים המצוינים בעמוד הפרופיל שלכם על מנת לראות תמונות נוספות.

שימוש מבוקר בהאשטאג (סולמית התיוג)
האשטאגים הם דרך נהדרת עבור מותגים לגרום לעצמם להתבלט באינסטגרם ולמצוא לקוחות פוטנציאליים שאינם עוקבים אחר החשבון שלהם עדיין.
האשטאגים מסייעים בסידור וחלוקה לפי קטגוריות תמונות, סרטונים ותוכן, דבר המסייע בתהליך החשיפה לתכנים ברשת. יחד עם זאת עליכם לשים לב שאתם משתמשים בהאשטאגים אשר רלוונטיים לקהל היעד שלכם.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי