אם תבינו מי הקהל שלכם, תוכלו לייעל את אסטרטגיית התוכן שלכם. תוכלו למקד את הפרסום שלכם טוב יותר וכתוצאה מכך להחזיר את ההשקעה הראשונית.
שימוש בכלי תובנות הקהל של פייסבוק גורם לעסקים להבין טוב יותר מה הקהל שלכם אוהב ומה מושך אותו. אתה יכול לפלח קהל היעד שלך בפירוט רב יותר מאשר אי פעם בעבר. ללא הבנה רבה בעיבוד נתונים, תוכל לדעת אם לפרסם עוד תמונות, אם התחרות שעשית באמת עבדה ובכלל, על אילו נושאים לכתוב. תשקיע את הזמן בהבנת קהל היעד שלך, וגם הקהל יהיה פתוח יותר לתוכן שלך ומסרי הפרסום שלך.
הכר את האנשים החשובים לעסק שלך, כך שתוכל להבין מה שחשוב להם. למד על המיקומים שלהם, האינטרסים וההתנהגויות שלהם, כך כך שתוכל ליצור הודעות מותאמות אישית שיעזרו לעסק שלך לגדול.