טיפ חמישי: השתמשו בתובנות קהל (AUDIENCE INSIGHTS)

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אם תבינו מי הקהל שלכם, תוכלו לייעל את אסטרטגיית התוכן שלכם. תוכלו למקד את הפרסום שלכם טוב יותר וכתוצאה מכך להחזיר את ההשקעה הראשונית.

שימוש בכלי תובנות הקהל של פייסבוק גורם לעסקים להבין טוב יותר מה הקהל שלכם אוהב ומה מושך אותו. אתה יכול לפלח קהל היעד שלך בפירוט רב יותר מאשר אי פעם בעבר. ללא הבנה רבה בעיבוד נתונים, תוכל לדעת אם לפרסם עוד תמונות, אם התחרות שעשית באמת עבדה ובכלל, על אילו נושאים לכתוב. תשקיע את הזמן בהבנת קהל היעד שלך, וגם הקהל יהיה פתוח יותר לתוכן שלך ומסרי הפרסום שלך.

הכר את האנשים החשובים לעסק שלך, כך שתוכל להבין מה שחשוב להם. למד על המיקומים שלהם, האינטרסים וההתנהגויות שלהם, כך כך שתוכל ליצור הודעות מותאמות אישית שיעזרו לעסק שלך לגדול.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי