בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

טיפ רביעי: איש שיווק טוב יודע לספר סיפורים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

עם כל כלי השיווק שפייסבוק מציעה כיום, אפשר לשכוח שיש עוד מגוון כלים שניתן להשתמש בהם על מנת לקדם את העסק שלכם.

היופי בטיפ הרביעי בסדרה הוא שהוא חינמי לחלוטין! יותר מזה, אתם לא צריכים ללכת ולחפש פלאגאינים או תוכנות. הכל נמצא ממש מתחת לאף שלכם!

סיקרנו אתכם? המשיכו לקרוא!

כנס לעמוד העסקי שלך, ממה מורכב התוכן שלו? האם כל פוסט הוא פוסט פירסומי שדוחף לקנייה? תנסה לחשוב מתי בפעם האחרונה כתבת או פרסמת תמונה שלא קשורה ישירות למוצר שאותו אתה מוכר?

אנשי שיווק טובים יודעים לספר סיפורים. הם יודעים ליצור אוירה והם יודעים לבחור את התמונה המתאימה כדי להעביר את המסר שלהם.

תנו חיים למוצר שלכם!

כשמדובר  בסיפור זה לא חייב להיות על היסטוריה והסיפור אפילו לא חייב להיות ארוך, למעשה less is more כמו שאמרה אנה וינטור עורכת ווג האגדית. אם אתם מוכרים פרחים למשל, תראו לעוקבים שלכם כיצד ניתן לשלב אותם בחיי היום יום, רתקו אותם, תנו להם רעיונות, אל תדחפו להם עוד זר, הם גם ככה נחשפים לאלפי פרסומות ביום. הראו להם כיצד הזר הזה יכול לעזור להם בחיים.

ספרו סיפור אחר

אנשים אוהבים לדעת, לאנשים יש יצר סקנות. ספקו אותו! כמובן שלא מדובר על חדירה לפרטיותכם, אך עלו תמונה כשאר אתם בשדה אוספים פרחים, ספרו להם על חוויה שעברתם או שתפו אותם במאחורי הקלעים של העסק שלכם. זה תמיד מעניין ומלהיב וגם נותן לכם אנושיות.

תחגגו את התשוקה של הקהילה שלך!

בואו נחזור לדוגמת הפרחים. מה ההבדל בין הפרחים שלך לבין הפרחים של העסק המתחרה שלך? למה שאתה בתור צרכן תבוא אליך ולא לעסק המתחרה? ספר את הסיפור שהלקוח שלך ירצה לשמוע! הדגש את הדברים שהלקוח שלך אוהב, חלוק עם העוקבים שלך מה נותן לך השראה, ספר להם מה קרוב ללבך. הפרחים שלך הם לא רק מוצר, הם דרך חיים. הם מסמלים המון דברים, הם מותאמים לארועים רבים, ברגע שתצליחו להעביר את המוצר שלכם בצורה כזו, אתם תראו כיצד העוקבים והלקוחות שלכם מגיבים.

את הטיפים הקודמים שלנו כבר קראתם? טיפ ראשוןטיפ שניטיפ שלישי.