טיפ שישי: פילוח קהל יעד באופן מדוייק

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הפרסום בפייסבוק הופך קריטי למאמצי השיווק שלכם, וכדי להשתמש בו ביעילות מבלי לבזבז כסף, אתם צריכים למצוא את מילות המפתח המושלמות. הדרך לעשות זאת היא לפצל ולבדוק מגוון רב של קהלים. בדיקות הפילוח לוקחות רק חלק קטן מתקציב הפרסום של הצגת המודעות, בזמן שמשנים רק דבר אחד בכל פעם ולאחר מכן משווים את התוצאות כדי לראות איזו מודעה ביצעה את הטוב ביותר.

על מה אנחנו מדברים? על סט המודעות, כלי חדש אשר החליף את כלי הקמפיין שהיה בעבר. סט מודעות נועד לאפשר לנו לפלח ולהתמקד בקהלי יעד שונים – כך שכל קהל יעד יקבל תקציב שונה ותזמון שונה למודעות. בחלק זה תוכלו קודם גם לשלוט בתאריכים בהם יפעל כל סט מודעות בקמפיין וכמובן באפשרותם לשלוט בתקציב של כל סט מודעות (תקציב יומי / תקציב לכל התקופה בה פעילות המודעות).

השימוש העיקרי בסט מודעות יהיה עבור פילוח של קהלי יעד. דוגמא לקריטריונים לבחירת קהל יעד: מין, טווח גילאים, מיקום גאוגרפי, שפות, גיל, מצב השכלה, מצב תעסוקתי, מקום עבודה, סטטוס זוגיות, סטטוס משפחה, תחומי עניין, תחביבים ועוד הרבה קריטריונים אחרים. ישנו גם פילוח מתקדם שקהליו הם חברים של חברים, אנשים שמשתמשים באפליקציה מסויימת של הדף, חברים של אנשים שמשתמשים באפליקציה, ואנשים שלא מחוברים לדף העסק שלנו – מכיוון שאנו לא מעוניינים לבזבז תקציב פרסום עליהם.

אנשים רבים שואלים עד כמה גדול קהל היעד אמור להיות, אבל זה יכול להיות תלוי בהרבה גורמים ולכן אין תשובה אחת מושלמת. ישנם אנשים שנהנים ממיקוד לקהל יעד צר יותר ויש אנשים אשר מפיקים תועלת רבה יותר כאשר קהל היעד הוא רחב יותר. איך לדעת לגביכם? בדיקות הפילוח היא הדרך היחידה לענות על שאלה זו.

אנו נשקיע תקציבים התחלתיים נמוכים אותם אנו יכולים למדוד, ובמידה והפרסום יניב תוצאות אנו נגדיל את תקציב הפרסום. בסופו של יום החזר ההשקעה בפרסום זה מה שיניב לנו את התוצאות הכספיות הרצויות. כך יתאפשר לנו למדוד איזה קהל מגיב טוב יותר לקמפיין שלנו ונוכל לעצור בבת אחת סט מודעות שלם במידה ונראה אם אותו קהל אינו מייצר את האינטראקציה הרצויה עלינו עם המודעות שלנו.

אל תשכחו:
בפייסבוק יש שלושה פרמטרים חשובים להצלחתו של הקמפיין שלכם: הגדרת מטרות להצלחה, מיקום המודעות ופילוח הקהל. תוודאו שאתם סגורים על שלושתם, בהצלחה!

 מה אתם חושבים? מה העצה הטובה ביותר כיום בשיווק בפייסבוק? שתפו אותנו בתגובות.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי