טיפ שלישי: השתמשו באתר מותאם קהלים

הכירו את המושג הבא בשיווק ממוקד: WEBSITE CUSTOM AUDIENCES - WCA

סדרת הטיפים שלנו ממשיכה – והפעם הטיפ השלישי מתמקד כולו בהתאמת תכנים לקהלי היעד שלכם.
תוהים כיצד זה אפשרי? MediaDome עושים לכם קצת סדר בבלגן.
ראשית חשוב להכיר את הטרנספורמציה שפייסבוק מבצעת. הרשת החברתית עוברת בזמננו למודל "pay-to-play", על פי מודל זה, על כל לייק של משתמש המפרסם צריך לשלם.
אנחנו ממליצים להתנסות בעוד כלים חוץ מפוסטים ממומנים עליהם כתבנו בטיפ הקודם,כדוגמת הכלי הזה.
עם כלי זה אתם עדיין יכולים להשתמש בקישורים הממומנים דרך ה- Power Editor, רק שהפעם אתם יכולים למקד את אנשים שגלשו באתר שלכם  לתוכן ספיציפי כאשר הם חוזרים לפייסבוק.
מבולבלים? הרשו לנו לפשט עבורכם את המצ. בואו נניח לצורך העניין שלקוח התעניין במדריך ליצירת אפקטים בפוטושופ שכתבתם באתר שלכם, כאשר הוא יחזור לפייסבוק, במקום שיראה את הדף שלכם עם תוכן רגיל, הוא יקבל אפשרות להוריד אפקטים מותאמים אישית בפוטושופ להורדה.
כך למעשה תתאימו ספציפית אליו את התוכן הרלוונטי לגביו, באמצעות התאמת תכנים ממוקדת וחכמה, תצברו קהל לקוחות רחב ונאמן.
האם ניסיתם להשתמש בכלי הזה? הרגשתם שהוא תורם לכם לקידום העסק? ספרו לנו בתגובות!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה,

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!