טיפ שלישי: השתמשו באתר מותאם קהלים

הכירו את המושג הבא בשיווק ממוקד: WEBSITE CUSTOM AUDIENCES - WCA

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

סדרת הטיפים שלנו ממשיכה – והפעם הטיפ השלישי מתמקד כולו בהתאמת תכנים לקהלי היעד שלכם.
תוהים כיצד זה אפשרי? MediaDome עושים לכם קצת סדר בבלגן.
ראשית חשוב להכיר את הטרנספורמציה שפייסבוק מבצעת. הרשת החברתית עוברת בזמננו למודל "pay-to-play", על פי מודל זה, על כל לייק של משתמש המפרסם צריך לשלם.
אנחנו ממליצים להתנסות בעוד כלים חוץ מפוסטים ממומנים עליהם כתבנו בטיפ הקודם,כדוגמת הכלי הזה.
עם כלי זה אתם עדיין יכולים להשתמש בקישורים הממומנים דרך ה- Power Editor, רק שהפעם אתם יכולים למקד את אנשים שגלשו באתר שלכם  לתוכן ספיציפי כאשר הם חוזרים לפייסבוק.
מבולבלים? הרשו לנו לפשט עבורכם את המצ. בואו נניח לצורך העניין שלקוח התעניין במדריך ליצירת אפקטים בפוטושופ שכתבתם באתר שלכם, כאשר הוא יחזור לפייסבוק, במקום שיראה את הדף שלכם עם תוכן רגיל, הוא יקבל אפשרות להוריד אפקטים מותאמים אישית בפוטושופ להורדה.
כך למעשה תתאימו ספציפית אליו את התוכן הרלוונטי לגביו, באמצעות התאמת תכנים ממוקדת וחכמה, תצברו קהל לקוחות רחב ונאמן.
האם ניסיתם להשתמש בכלי הזה? הרגשתם שהוא תורם לכם לקידום העסק? ספרו לנו בתגובות!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי