בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

טיפ שני: פוסטים ממומנים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מעבר לכלים חיצוניים שיכולים לתרום לחשיפת העסק שלך, יש כלים אפקטיבים בתוך הפייסבוק שיכולים לקדם את השירותים שלך. אחד מהם זה פוסטים ממומנים (Boosted Posts). פוסטים ממומנים הם די אפקטיבים, במיוחד לעסקים קטנים כאשר המטרה שלכם היא למשוך גולשים לאתר שלכם. היופי בפוסטים ממומנים זה שניתן למקד אותם לקהל יעד מסויים ולהגביר את החשיפה. לדוגמה אם יש לכם עסק קטן ואתם רוצים להודיע על הגעתו של שירות חדש או לפרסם מוצר חדש ניתן לעשות זאת באמצעות הכלי הזה. בשלב הראשון ניתן להגדיר את התקציב היומי שאותו אתם מוכנים להוציא. ניתן להתחיל מסכום קטן ולבחון את ההשפעה דרך כמות הלייקים והמעורבות (engagement) של הלקוחות. לאחר מכן תוכלו למקד את הקידום לפי מדינות, גילאים, מין ותחומי עיניין. תוכלו לבחור עד עשרה תחומי עיניין שנראה לכם שהקהל שלכם מתעניין בהם.

באמצעות הכלי הזה תוכלו לבחון כמות חשיפה, כמות מעורבות שכוללת כמות לחיצות על התמונה שלכם, כמות לייקים חדשים (ממומנים בעמוד), לייקים לפוסט, תגובות ושיתופים. כמו כן, תוכלו לראות פילוח דמוגרפי לפי חתכי גילאים, מין הגולשים, ארץ המוצא ועוד. הכלי הזה נותן אפשרות לעקוב ולמדוד את כל הפרמטרים האלה ולעשות החלטות מושכלות לגבי טקטיקות קידום עתידיות. תמיד תוכלו להוסיף או להוריד את התקציב היומי ואף להפסיק את הקידום ברגע שתרצו.

האם ניסיתם להשתמש בכלי הזה? הרגשתם שהוא תורם לכם לקידום העסק? ספרו לנו בתגובות!

את הטיפ הקודם שלנו כבר קראתם?