טיפ 2 : שתפו לינקים בצורה נכונה

הטיפ השני בסדרה החדשה שלנו מתעסק כולו בשיתוף לינקים.
קיימות שתי דרכים לשיתוף קישורים בפייסבוק – אתם יכולים להעלות את התמונה שלכם ישירות לפייסבוק ולהוסיף את הלינק בתיאור, או שאתם יכולים להעתיק את הקישור עצמו לעמוד הפייסבוק שלכם וכך הפוסט שלכם יופיע עם התמונה המוצגת במאמר שפרסמתם (במונחי פייסבוק הפעולה נקראת link-format).

בתרחיש הראשון הלינק שלכם לא מכיל מידע או תוכן רב, רק את התוכן שאתם מספקים. הפוסט שלכם מורכב מתמונה בלבד עם קישור בתיאור.
בתרחיש השני – (תרחיש ה-link format) כאשר אתם מפרסמים לינק לעדכון הפוסט שלכם, מידע נוסף הנוגע למאמר מתפרסם אוטמטית – כותרת, תיאור קצר של המאמר, כתובת האתר בנוסף לכל מידע נוסף שתבחרו להוסיף ולכתוב בפוסט שלכם.
כל האלמנטים הללו כאשר הם מושלבים יחד מעניקים לקורא שלכם מושג טוב יותר האם המאמר שפרסם "שווה קליק".

האם זה משנה באיזו אופציה תבחרו אתם שואלים? ובכן, מסתבר שזה משנה!
פייסבוק עורך בדיקה מעמיקה יותר על התצורה בה משתמשים משתפים לינקים, והם מצאו שמשתמשים מעדיפים לרוב להיכנס ללינקים ששותפו בשיטת link format (התרחיש השני), שיטה זו עדיפה בשל העובדה שהיא מעניקה למשתמש כמות רבה יותר של מידע. התובנה החדשה הזו הובילה את פייסבוק למצב שבו היא מתעדפת פוסטים וקישורים ששותפו בשיטה זו, ותראה פחות לינקים אשר שותפתו באמצעות התיאור בתמונה.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה,

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!