טיפ 2 : שתפו לינקים בצורה נכונה

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הטיפ השני בסדרה החדשה שלנו מתעסק כולו בשיתוף לינקים.
קיימות שתי דרכים לשיתוף קישורים בפייסבוק – אתם יכולים להעלות את התמונה שלכם ישירות לפייסבוק ולהוסיף את הלינק בתיאור, או שאתם יכולים להעתיק את הקישור עצמו לעמוד הפייסבוק שלכם וכך הפוסט שלכם יופיע עם התמונה המוצגת במאמר שפרסמתם (במונחי פייסבוק הפעולה נקראת link-format).

בתרחיש הראשון הלינק שלכם לא מכיל מידע או תוכן רב, רק את התוכן שאתם מספקים. הפוסט שלכם מורכב מתמונה בלבד עם קישור בתיאור.
בתרחיש השני – (תרחיש ה-link format) כאשר אתם מפרסמים לינק לעדכון הפוסט שלכם, מידע נוסף הנוגע למאמר מתפרסם אוטמטית – כותרת, תיאור קצר של המאמר, כתובת האתר בנוסף לכל מידע נוסף שתבחרו להוסיף ולכתוב בפוסט שלכם.
כל האלמנטים הללו כאשר הם מושלבים יחד מעניקים לקורא שלכם מושג טוב יותר האם המאמר שפרסם "שווה קליק".

האם זה משנה באיזו אופציה תבחרו אתם שואלים? ובכן, מסתבר שזה משנה!
פייסבוק עורך בדיקה מעמיקה יותר על התצורה בה משתמשים משתפים לינקים, והם מצאו שמשתמשים מעדיפים לרוב להיכנס ללינקים ששותפו בשיטת link format (התרחיש השני), שיטה זו עדיפה בשל העובדה שהיא מעניקה למשתמש כמות רבה יותר של מידע. התובנה החדשה הזו הובילה את פייסבוק למצב שבו היא מתעדפת פוסטים וקישורים ששותפו בשיטה זו, ותראה פחות לינקים אשר שותפתו באמצעות התיאור בתמונה.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי