יוצאים (מהארון) לפרסומות

בואו נעשה ניסוי: תפתחו מספר פרסומות רנדומליות בכמה מאמצעי התקשורת.
מה המכנה המשותף לכולם?

אנו מניחים שניחשתם נכון-המשפחה הישראלית בפרסומות שלנו נראית תמיד אותו דבר. בזמן שבפרסומות בשאר העולם, המצב כבר שונה:
בשאר העולם ניתן לראות גיוון בדמויות על המרקע – מאפרו אמריקאים ועד זוג לסביות וכו', ולעומת זאת אצלנו פה בישראל החברות הגדולות במשק נותרו מאחור, בגלל החשש להרתיע את הקונים. 

קראנו כי פייסבוק ישראל בהירתמות עיריית ת"א החליטו לקיים לראשונה כנס בנושא גיוון הנראות בפרסומות, כך שאלו יכללו, למשל, גם משפחות גאות. היוזמה קמה סמוך למצעד הגאווה אשר מתקרב. אל הכנס הזה הוזמנו גם עשרות בכירי עולם השיווק בישראל שינסו לשבור את הקונבנציה הקיימת, בתקווה שבקרוב נוכל לראות ייצוג של כולנו. 

אנחנו במדיה דום, ממליצים לכל בעל עסק לזכור שכמפרסמים וכמעצבי תודעה זה רק ראוי וחיובי גם כן להשתתף במהלך כזה ולגוון בדמויות שאתם בוחרים בפרסום.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!