יוצאים (מהארון) לפרסומות

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בואו נעשה ניסוי: תפתחו מספר פרסומות רנדומליות בכמה מאמצעי התקשורת.
מה המכנה המשותף לכולם?

אנו מניחים שניחשתם נכון-המשפחה הישראלית בפרסומות שלנו נראית תמיד אותו דבר. בזמן שבפרסומות בשאר העולם, המצב כבר שונה:
בשאר העולם ניתן לראות גיוון בדמויות על המרקע – מאפרו אמריקאים ועד זוג לסביות וכו', ולעומת זאת אצלנו פה בישראל החברות הגדולות במשק נותרו מאחור, בגלל החשש להרתיע את הקונים. 

קראנו כי פייסבוק ישראל בהירתמות עיריית ת"א החליטו לקיים לראשונה כנס בנושא גיוון הנראות בפרסומות, כך שאלו יכללו, למשל, גם משפחות גאות. היוזמה קמה סמוך למצעד הגאווה אשר מתקרב. אל הכנס הזה הוזמנו גם עשרות בכירי עולם השיווק בישראל שינסו לשבור את הקונבנציה הקיימת, בתקווה שבקרוב נוכל לראות ייצוג של כולנו. 

אנחנו במדיה דום, ממליצים לכל בעל עסק לזכור שכמפרסמים וכמעצבי תודעה זה רק ראוי וחיובי גם כן להשתתף במהלך כזה ולגוון בדמויות שאתם בוחרים בפרסום.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי