יוצאים (מהארון) לפרסומות

אולי ייעניין אתכם גם

בואו נעשה ניסוי: תפתחו מספר פרסומות רנדומליות בכמה מאמצעי התקשורת.
מה המכנה המשותף לכולם?

אנו מניחים שניחשתם נכון-המשפחה הישראלית בפרסומות שלנו נראית תמיד אותו דבר. בזמן שבפרסומות בשאר העולם, המצב כבר שונה:
בשאר העולם ניתן לראות גיוון בדמויות על המרקע – מאפרו אמריקאים ועד זוג לסביות וכו', ולעומת זאת אצלנו פה בישראל החברות הגדולות במשק נותרו מאחור, בגלל החשש להרתיע את הקונים. 

קראנו כי פייסבוק ישראל בהירתמות עיריית ת"א החליטו לקיים לראשונה כנס בנושא גיוון הנראות בפרסומות, כך שאלו יכללו, למשל, גם משפחות גאות. היוזמה קמה סמוך למצעד הגאווה אשר מתקרב. אל הכנס הזה הוזמנו גם עשרות בכירי עולם השיווק בישראל שינסו לשבור את הקונבנציה הקיימת, בתקווה שבקרוב נוכל לראות ייצוג של כולנו. 

אנחנו במדיה דום, ממליצים לכל בעל עסק לזכור שכמפרסמים וכמעצבי תודעה זה רק ראוי וחיובי גם כן להשתתף במהלך כזה ולגוון בדמויות שאתם בוחרים בפרסום.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי