כיצד ליצור כותרת מושכת לתוכן שלכם?

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

ישבתם, השקעתם ויצרתם תוכן איכותי. איך תגרמו לאנשים להיכנס ולקרוא את התוכן שיצרתם? הדבר הראשון שמושך את העין זו הכותרת. כותרת טובה יכולה רום לקהל להכנס ללינק שלכם. לעומת כותרת סתמית שלא תמשוך את העין וכל העבודה הקשה שלכם תרד לטמיון.

במאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים לכתיבת כותרת טובה ומושכת את העין – שנתחיל?

הדגימו ערך באמצעות מספרים

כותרת עם ערך מספרי מסויים תמיד תמשוך יותר את העין. כותרת כמו: "5 טיפים ל…." או "15 דרכים שבהם תוכלו ל…."

כששמים ערך מספרי בכותרת קל יותר לצופה להתחבר לתוכן שלכם ולקרוא אותו.

מצאו מקורות השראה

כתיבת כותרת יכולה להוות אתגר. בדקו אצל המתחרים. מה עבד אצלם יותר? באיזה פוסטים היתה יותר מעורבות , לייקים, תגובות ושיתופים?

השתמשו בשאלות של לקוחות

השתמשו בשאלות שחוזרות על עצמן, שאלות שאתם נתקלים בהם הרבה. אם יש הרבה שאלות על שירות שאתם נותנים או על מוצר שאתם מוכרים, כבר בכותרת תכתבו את השאלה. הצופה יקליק על הכותרת ויקבל את התשובה לשאלה. כמובן שאת תתנו את כל המידע כבר בכותרת, שמרו משהו לתוכן. אם הכותרת גם תשאל וגם תענה על השאלה, הקהל יקבל את כל המידע הנחוץ לו ולא יטרח ללחוץ על הפוסט.

סיעור מוחות לפני פרסום הכותרת

יש חוץ מאוד פשוט בעיצוב והוא: עיצבתם משהו? יופי! עכשיו תזרקו את זה לפח ותתחלו מחדש. אל תתאהבו ברעיון הראשון שעולה לכם לראש. אנחנו ממליצים לכתוב לפחות 10 כותרות בקונסטלציות שונות לפני שבחתם את הכותרת המיוחלת. יתרה מזאת, תנו לשותף שלכם לנסות לתת כותרות יצירתיות. ריבוי רעיונות יוביל אתכם לתוצאה האופטימלית.

השתמשו בשפה של הקהל שלכם

אם אתם פרופסורים לתורת הקוונטומים, אולי שווה להשתמש בלשון אקדמית וגבוהה כשאתם פונים לקהל היעד שלכם. אבל בשביל הסיכוי הקלוש שעדיין אין לכם תואר שלישי, תנסו לדבר לקהל שלכם בשפתם.

והטיפ האחרון שאולי גם הכי חשוב, היו ברורים!

הימנעו מכותרות מושכות עיניין אך לא קשורות לתוכן שלכם. השתדלו להיות ברורים כבר מהרגע הראשון. אל תשתמשו בכותרות מעומעמות שרק אתם מבינים. לאכזב את הקוראים שלכם זה הדבר האחרון שאתם רוצים.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי