כיצד ליצור כותרת מושכת לתוכן שלכם?

ישבתם, השקעתם ויצרתם תוכן איכותי. איך תגרמו לאנשים להיכנס ולקרוא את התוכן שיצרתם? הדבר הראשון שמושך את העין זו הכותרת. כותרת טובה יכולה רום לקהל להכנס ללינק שלכם. לעומת כותרת סתמית שלא תמשוך את העין וכל העבודה הקשה שלכם תרד לטמיון.

במאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים לכתיבת כותרת טובה ומושכת את העין – שנתחיל?

הדגימו ערך באמצעות מספרים

כותרת עם ערך מספרי מסויים תמיד תמשוך יותר את העין. כותרת כמו: "5 טיפים ל…." או "15 דרכים שבהם תוכלו ל…."

כששמים ערך מספרי בכותרת קל יותר לצופה להתחבר לתוכן שלכם ולקרוא אותו.

מצאו מקורות השראה

כתיבת כותרת יכולה להוות אתגר. בדקו אצל המתחרים. מה עבד אצלם יותר? באיזה פוסטים היתה יותר מעורבות , לייקים, תגובות ושיתופים?

השתמשו בשאלות של לקוחות

השתמשו בשאלות שחוזרות על עצמן, שאלות שאתם נתקלים בהם הרבה. אם יש הרבה שאלות על שירות שאתם נותנים או על מוצר שאתם מוכרים, כבר בכותרת תכתבו את השאלה. הצופה יקליק על הכותרת ויקבל את התשובה לשאלה. כמובן שאת תתנו את כל המידע כבר בכותרת, שמרו משהו לתוכן. אם הכותרת גם תשאל וגם תענה על השאלה, הקהל יקבל את כל המידע הנחוץ לו ולא יטרח ללחוץ על הפוסט.

סיעור מוחות לפני פרסום הכותרת

יש חוץ מאוד פשוט בעיצוב והוא: עיצבתם משהו? יופי! עכשיו תזרקו את זה לפח ותתחלו מחדש. אל תתאהבו ברעיון הראשון שעולה לכם לראש. אנחנו ממליצים לכתוב לפחות 10 כותרות בקונסטלציות שונות לפני שבחתם את הכותרת המיוחלת. יתרה מזאת, תנו לשותף שלכם לנסות לתת כותרות יצירתיות. ריבוי רעיונות יוביל אתכם לתוצאה האופטימלית.

השתמשו בשפה של הקהל שלכם

אם אתם פרופסורים לתורת הקוונטומים, אולי שווה להשתמש בלשון אקדמית וגבוהה כשאתם פונים לקהל היעד שלכם. אבל בשביל הסיכוי הקלוש שעדיין אין לכם תואר שלישי, תנסו לדבר לקהל שלכם בשפתם.

והטיפ האחרון שאולי גם הכי חשוב, היו ברורים!

הימנעו מכותרות מושכות עיניין אך לא קשורות לתוכן שלכם. השתדלו להיות ברורים כבר מהרגע הראשון. אל תשתמשו בכותרות מעומעמות שרק אתם מבינים. לאכזב את הקוראים שלכם זה הדבר האחרון שאתם רוצים.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!