רוצה ללמוד איך לשווק את עצמך ואת העסק שלך באינסטגרם?
בין אם אתה משווק באינסטגרם כאדם פרטי או בתור מותג המאמר הבא יעזור לך להבין כיצד לבנות נוכחות באינסטגרם.
כיצד מבססים קהילה גדולה של עוקבים?
השטאגס (תגיות) הן דרך לאגד רעיונות, קונספטים או שיחות. התגיות מקלות על המשתמשים באינסטגרם למצוא משתמשים אחרים שמעלים פוסטים הנוגעים לנושאים המעניינים אותם.
על ידי הוספה נכונה של תגיות לפרסומים שלכם באינסטגרם תוכלו להגיע בצורה אפקטיבית לכמות גדולה יותר של אנשים. הרעיון הוא להשתמש בתגיות על מנת לתאר את התמונות שלכם ואתה המותג אך יחד עם זאת להיעזר בתגיות נפוצות ברחבי הרשת החברתית.
הפצה בזמני שיא:
כבכל הרשתות החברתיות, לדעת מתי קהל היעד שלך עשוי לגלוש ברשת החברתית עוזר למשווקים לבחור את הזמנים היעילים ביותר לפרסום הפוסטים. על כן עליכם ללמוד לפי קהל היעד שלכם, את זמני הגלישה שלהם ברשתות החברתיות.
עקבו אחר חשבון האינסטגרם של המתחרים שלכם:
מעקב אחר חשבון האינסטגרם של המתחרים שלכם יוביל אתכם אל הלקוחות שלהם, כך תוכלו לשווק את המוצר שלכם ואת המותג שלכם בפניהם, ולמעשה למקד את קהל היעד שלכם באמצעות המתחרים.