כיצד עליך לשווק את עצמך באינסטגרם?

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

רוצה ללמוד איך לשווק את עצמך ואת העסק שלך באינסטגרם?
בין אם אתה משווק באינסטגרם כאדם פרטי או בתור מותג המאמר הבא יעזור לך להבין כיצד לבנות נוכחות באינסטגרם.

כיצד מבססים קהילה גדולה של עוקבים?
השטאגס (תגיות) הן דרך לאגד רעיונות, קונספטים או שיחות. התגיות מקלות על המשתמשים באינסטגרם למצוא משתמשים אחרים שמעלים פוסטים הנוגעים לנושאים המעניינים אותם.
על ידי הוספה נכונה של תגיות לפרסומים שלכם באינסטגרם תוכלו להגיע בצורה אפקטיבית לכמות גדולה יותר של אנשים. הרעיון הוא להשתמש בתגיות על מנת לתאר את התמונות שלכם ואתה המותג אך יחד עם זאת להיעזר בתגיות נפוצות ברחבי הרשת החברתית.

הפצה בזמני שיא:
כבכל הרשתות החברתיות, לדעת מתי קהל היעד שלך עשוי לגלוש ברשת החברתית עוזר למשווקים לבחור את הזמנים היעילים ביותר לפרסום הפוסטים. על כן עליכם ללמוד לפי קהל היעד שלכם, את זמני הגלישה שלהם ברשתות החברתיות.

עקבו אחר חשבון האינסטגרם של המתחרים שלכם:
מעקב אחר חשבון האינסטגרם של המתחרים שלכם יוביל אתכם אל הלקוחות שלהם, כך תוכלו לשווק את המוצר שלכם ואת המותג שלכם בפניהם, ולמעשה למקד את קהל היעד שלכם באמצעות המתחרים.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי