כך תגדילו את החשיפה לעמוד הפייסבוק שלכם

מעוניינים להגדיל את קהל העוקבים שלכם בפייסבוק?
מחפשים דרכים להסב את תשומת הלב לעסק שלכם בפייסבוק?
אם אתה משתף תוכן טוב, אך לא רואה צמיחה בקהל פייסבוק, המשך לקרוא.

1.הוסיפו לחצן פייסבוק (Like Box) לאתר האינטרנטי שלכם.
אנשים שמבקרים באתר שלכם הם בעלי פוטנציאל להפוך לאוהדים של הדף שלכם בפייסבוק. שואלים את עצמכם כיצד לתעל ביקור סתמי באתר שלכם לכדי אהדה בעמוד הפייסבוק?
ובכן, הדרך הקלה ביותר היא לכלול לחצן פייסבוק באתר שלכם. שימוש בלחצן מאפשר למבקרים לאהוב את הדף שלכם מבלי לעזוב את אתר האינטרנט שלכם. מה יכול להיות יותר קל מזה?

2. הנה דבר פשוט שאתם (וכל עובד בחברה) יכולים לעשות כדי לקדם את דף הפייסבוק שלכם: הוסיפו את החברה כמעסיק הנוכחי שלכם בסעיף העבודה בפרופילים האישיים שלכם. פעולה זו מקשרת אתכם ישירות לדף החברה כך שאחרים יכולים ללחוץ עליו כרצונו.

3. תקשרו עם העוקבים שלכם באמצעות הדף העסקי שלכם – מרבית המשתמשים בפייסבוק עושים זאת באמצעות הפרופיל האישי שלהם,  אך אם אתם מבקשים להגדיל את  קהל העוקבים שלכם, שקלו להשתמש בפייסבוק של החברה כפרופיל שלכם.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!