כך תגדילו את החשיפה לעמוד הפייסבוק שלכם

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מעוניינים להגדיל את קהל העוקבים שלכם בפייסבוק?
מחפשים דרכים להסב את תשומת הלב לעסק שלכם בפייסבוק?
אם אתה משתף תוכן טוב, אך לא רואה צמיחה בקהל פייסבוק, המשך לקרוא.

1.הוסיפו לחצן פייסבוק (Like Box) לאתר האינטרנטי שלכם.
אנשים שמבקרים באתר שלכם הם בעלי פוטנציאל להפוך לאוהדים של הדף שלכם בפייסבוק. שואלים את עצמכם כיצד לתעל ביקור סתמי באתר שלכם לכדי אהדה בעמוד הפייסבוק?
ובכן, הדרך הקלה ביותר היא לכלול לחצן פייסבוק באתר שלכם. שימוש בלחצן מאפשר למבקרים לאהוב את הדף שלכם מבלי לעזוב את אתר האינטרנט שלכם. מה יכול להיות יותר קל מזה?

2. הנה דבר פשוט שאתם (וכל עובד בחברה) יכולים לעשות כדי לקדם את דף הפייסבוק שלכם: הוסיפו את החברה כמעסיק הנוכחי שלכם בסעיף העבודה בפרופילים האישיים שלכם. פעולה זו מקשרת אתכם ישירות לדף החברה כך שאחרים יכולים ללחוץ עליו כרצונו.

3. תקשרו עם העוקבים שלכם באמצעות הדף העסקי שלכם – מרבית המשתמשים בפייסבוק עושים זאת באמצעות הפרופיל האישי שלהם,  אך אם אתם מבקשים להגדיל את  קהל העוקבים שלכם, שקלו להשתמש בפייסבוק של החברה כפרופיל שלכם.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו קשר עכשיו!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי