כך תקדמו את התוכן שלכם בניוזפיד של פייסבוק ביעילות – חלק א'

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בזמן האחרון אנו עדים לטענות שנשמעות כנגד פייסבוק, לפי הטענות פייסבוק מצמצמת את אחוזי החשיפה של תכנים אורגניים, הצמצום אמור לכאורה להניע משתמשים לעבור לשיטת הפרסום הממומן (תכנים וסטטוסים בתשלום). אף על פי שפייסבוק מכחישה את הטענות הללו, ניתן להבין את הצעד מנקודת המבט שלה שהרי מדובר בעסק שמטרתו להרוויח. יחד עם זאת, מן הראוי לזכור שמרבית גולשי הרשת החברתית אינם מעוניינים לשלם לפייסבוק. לכן כתבנו עבורכם את המאמר הבא שיעזור לכם להבין איך בכל זאת תוכלו להגדיל את החשיפה האורגנית שלכם.

בין אם אתם משתמשים פרטיים ובין שאתם עסק או משווק באינטרנט, מומלץ להכיר את דרכי הפעולה של פייסבוק. כי גם ברשת החברתית הזו כמו במנוע החיפוש של גוגל קיים אלגוריתם אשר קובע אילו תכנים אורגניים יזכו לחשיפה מרובה יותר ואילו תכנים יידחקו לשוליים. בשל הפופולריות של הנושא, נושא זה הפך לתת-תחום בפני עצמו, שאף קיבל שם : NFO- News Feed Optimization.

האלגוריתם של פייסבוק מסנן תכנים שאינם מתאימים לפרופיל שלנו להתנהלות שלנו בפייסבוק, זה אומר שלא כל מה שאתם מפרסמים מגיע בהכרח לחברים/לעוקבים שלכם, ולכן עליכם להתמקד בפעילויות שיוצרות אינטרקציה.

קידומו של פוסט מסוים בניוזפיד נקבע לפי מספר פרמטרים שנקבעים על ידי פייסבוק. ואלו הם הפרמטרים:

  1. יחסי קרבה – ככל ששני משתמשים מעורבים יותר אחד בפרופיל של האחר, כך הם יחשפו יותר זה לתכנים של זה. על מנת לקבל את מרב החשיפה, האינטראקציה בין המשתמשים צריכה להיות הדדית ועליה להימשך זמן רב.

  2. חשיבות התוכן – פייסבוק בודקת מהי חשיבות התוכן שמשתמש מסוים מייצר. החישוב נעשה לפי כמות הפעילות והאינטראקציה סביב התוכן שהוא מפרסם: כמה תגובות, לייקים ושיתופים הוא קיבל. האלגוריתם מתעדף תכנים מסוימים על פני אחרים: לקובצי- וידאו יש משקל גבוה יותר מתמונות, ולתמונות יש משקל גבוה יותר מסטטוסים.  תכנים שמועלים לפייסבוק ממכשיר נייד מקבלים גם הם תעדוף שכן אלו נתפסים כ-"אירוע בהתרחשות" (On the go).

רוצים להגדיל את הכנסות העסק? צרו איתנו קשר עכשיו!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי