כך תקדמו את התוכן שלכם בניוזפיד של פייסבוק ביעילות – חלק ב'

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בזמן האחרון אנו עדים לטענות שנשמעות כנגד פייסבוק, לפיהם פייסבוק מצמצמת את אחוזי החשיפה של תכנים אורגניים, הצמצום אמור לכאורה להניע משתמשים לעבור לשיטת הפרסום הממומן (תכנים וסטטוסים בתשלום). אף על פי שפייסבוק מכחישה את הטענות הללו, ניתן להבין את הצעד מנקודת המבט שלה שהרי מדובר בעסק שמטרתו להרוויח. יחד עם זאת, מן הראוי לזכור שמרבית גולשי הרשת החברתית אינם מעוניינים לשלם לפייסבוק.

בין אם אתם משתמשים פרטיים ובין שאתם עסק או משווק באינטרנט, מומלץ להכיר את דרכי הפעולה של פייסבוק. כי גם ברשת החברתית הזו כמו במנוע החיפוש של גוגל קיים אלגוריתם אשר קובע אילו תכנים אורגניים יזכו לחשיפה מרובה יותר ואילו תכנים יידחקו לשוליים. בשל הפופולריות של הנושא, נושא זה הפך לתת-תחום בפני עצמו, שאף קיבל שם : NFO- News Feed Optimization.

האלגוריתם של פייסבוק מסנן תכנים שאינם מתאימים לפרופיל שלנו להתנהלות שלנו בפייסבוק, זה אומר שלא כל מה שאתם מפרסמים מגיע בהכרח לחברים/לעוקבים שלכם, ולכן עליכם להתמקד בפעילויות שיוצרות אינטרקציה. קידומו של פוסט מסוים בניוזפיד נקבע לפי מספר פרמטרים שנקבעים על ידי פייסבוק. כמו שהבטחנו לכם שבוע שעבר, פיטרנו עבורכם גם את הפרמטרים האחרונים:

  1. תדירות התוכן – ההמלצה הינה פעם ביום כדי לשמור על פעילות בריאה בעמוד. עם זאת, לכל עמוד וסוג תוכן יש את הקצב שלו. כאשר אתם מפרסמים בעמוד, אפשר להשתמש במגוון רחב של תכנים שונים: תמונות, קישורים, עדכוני סטאטוס טקסטואלים ווידאו. סוג התוכן אותם תבחרו לשתף משפיע ישירות על המעורבות אותה תקבלו מהאוהדים בדף הפייסבוק. טיפ: מכל סוגי התוכן שניתן לשתף, תמונות נותנות את התוצאות הטובות ביותר (מקבלות 39% יותר אינטראקציה מאשר תכנים אחרים!). אל תשכחו להשתמש עם מילים שמייצרות אינטראקציה, כמו:

"עשו לייק"
"תנו כותרת" מייצר פי 5.5 יותר תגובות
"שתפו הלאה!" מייצר פי 7 יותר שיתופים
"כן או לא?" מייצרים 92% יותר תגובות
"כל הכבוד" וכדומה.

  1. תיוג גיאוגרפי ( Check-In) – אופציה שקיימת באפליקציה הניידת של פייסבוק ויכולה לחשוף את דף הפייסבוק שלכם בכמה שיותר פידים. איך זה עובד? ברגע שכמה אנשים מסמנים שהם נמצאים באותו מקום, זה מראה להם מי עוד נמצא לידם – וכך אתם נחשפים. כמו כן, עודדו את אוהדי הדף שלכם לבצע צ'ק-אין כאשר הם נמצאים במיקום הפיזי של העסק. בצורה זו פייסבוק נותן לאותם פוסטים חשיבות, וכך תרוויחו גם חשיפה לעסק וגם יותר לייקים לדף העסק.

    מאחלים לכם לייקים, לייקים ועוד לייקים. צוות מדיה דום.

 

רוצים לקחת את העסק קדימה? צרו קשר עכשיו!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי