למה כדאי לכם לפתוח קבוצה בפייסבוק

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

יש מגוון סיבות לפתיחת קבוצה יעודית, בכתבה הזו אנחנו נעבור על כמה מהן.

צרו קשרים עם עוקבים יעודיים

קבוצה טובה היא קבוצה שמורכבת מלקוחות נאמנים. אנשים שמאמינים במותג, בנושא או בחזון שלך. קבוצה מסוג זה תיצור "באזז" חיובי על החברה או השירות שלך.

וודא כי אתה תמיד מפנק, דואג לחברי הקבוצה ונותן להם להרגיש מיוחדים. אחד הדברים החשובים שאתה יכול לעשות זה פשוט להודות להם, מכל הלב, על בסיס קבוע. אתה יכול להעלות מכתב בכתב ידיך שמודה להם על הנאמנות למשל.

הינה עוד כמה סיבות לפתוח קבוצה.

1 | לקבל פידבק על המוצרים שלך – יש לך מוצרים שעוד לא יצאו לשוק שאתה רוצה להציע אך חשוב לך לקבל קודם פידבק? הקבוצה זה בדיוק המקום לקבל פידבק כזה!

2 | השיבו לשאלות – עד כמה חשוב בארץ שיהיה שירות לקוחות טוב, נכון? אתם יודעים מה עוד יותר טוב? למנות שניים או שלושה עוקבים נאמנים שיענו לשאלות בצורה אפקטיבית. אנשים תמיד אוהבים להרגיש בעלי ידע, ואם נותנים להם את הכח הזה, יכולים לצמוח מזה רק דברים טובים.

3 | מנטורים – בהמשך לסעיף הקודם, אנשים אוהבים להרגיש בעלי ידע. תנו להם את הכח הזה. הם יכולים לעזור לכם לנהל את הקבוצה!

4 | שתפו את הצלחות החברה – אם העסק שלך קיבל פרס כלשהו או השיג משהו משמעותי, שווה לציין את זה בקבוצה. תנו למנטורים להפיץ את הבשורה מעבר לפלטפורמת הקבוצה. והכי טוב שישתפו את זה מתוך הקבוצה!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי