שיווק דיגיטלי

למה להשקיע בשיווק דיגיטלי לעסק שלך? (10 סיבות חשובות)

אנחנו מדברים פה הרבה על שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?

אז הינה כמה סיבות:

  1. הגדלת מודעות למותג
    כל הזדמנות לפרסם את העסק שלך היא בעלת ערך. שיווק דיגיטלי הינו עוד עורק להעברת מסרי המותג שלך לקהל הרחב. בנוסף, ניהול עמוד גורם לעסק שלך להראות אנושי יותר. כלומר מעבר למותג יש גם בנאדם, עם רגשות. הוא יודע לענות ונגיש יותר לכל אינדבידואל.

  2. שיפור נאמנות למותג
    מותגים המעורבים ברשת החברתית מקבלים לקוחות נאמנים יותר. עסקים קבלים חיבור אישי יותר עם הקהל שלהם. הוכח כי אנשים שעוקבים אחרי מותג מסויים ברשת חברתית נאמנים לו יותר ב"חיים האמיתיים".

  3. יותר הזדמנויות להמרה
    בכל פוסט, תמונה ושיתוף שאתם מעלים אתם פונים ללקוחות חדשים, לקוחות קיימים ולקוחות ותיקים. יש לכם אפשרות לתקשר איתם, ליצור איתם שיחה, לגרום להם להקליק על הלינק שלכם, לבקר באתר שלכם. שורה תחתונה יש לכם יותר "הזדמנויות" להמיר את הלקוחות שלכם מ"סטטוס" כזה או אחר, מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים ללקוח נאמן.

    בנוסף, מחקרים הראו כי יש במדיה החברתית בשיעור של 100% גבוה יותר יכולת להוביל מאשר שיווק יוצא, ומספר גבוה יותר של חסידי מדיה חברתית נוטה לשפר את הביטחון ואמינות במותג שלך, המייצג את ההוכחה החברתית. ככזה, לבנות את הקהל שלך במדיה החברתית יכול לשפר את שיעורי ההמרה על התנועה הקיימת שלך.\

  4. שיעורי המרה גבוהים יותר.
    תוצאות השיווק ברשתות החברתיות בשיעורי המרה גבוהים יותר ניתנות בכמה דרכים שונות,כשאלמנט ההאנשה היא המשמעותית מבינהן; עובדה – מותגים וחברות שונות הופכות להיות יותר אנושיים יותר על ידי אינטראקציה בערוצי מדיה חברתיות. ערוץ מדיה חברתית הוא מקום שבו מותגים יכולים לפעול כמו אנשים, וזה חשוב, כי אנשים עושים עסקים עם אנשים אחרים; ולא עם חברות.
  5. סמכות גבוהה יותר של המותג.
    אינטראקציה קבועה עם הלקוחות שלכם היא תכנית המראה סוג של תום לב אמיתי ללקוחות פוטנציאליים אחרים. בימנו אלה כאשר אנשים הולכים להחמיא או להתרברב על מוצר או שירות מסויים, הם פונים למדיה החברתיית. וכך כאשר יפרסמו את שם המותג שלכם, קהל חדש ירצה לעקוב אחרי המותג שלכם לקבלת עדכונים. ככל שיהיו יותר אנשים אשר ידברו על המותג שלכם במדיה חברתית, כך המותג שלכם יראה יותר יוקרתי וסמכותי למשתמשים חדשים. שלא לדבר, שאם אתם יכולים לקיים אינטראקציה עם דמויות מרכזיות בטוויטר, בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות, הסמכות גלויה שלכם תוכל להרקיע שחקים.
  6.  תעבורת אנשים מוגברת
    אם המדיה החברתית לא היתה קיימת, התעבורה באתר שלכם היתה מסתכמת באנשים שכבר מכירים את העסק שלכם או באנשים שמחפשים מילות מפתח שדירגתם כרלוונטים. למזלנו, יש מדיה חברתית וכל פרופיל שאתה מוסיף, היא עוד אפשרות לכניסות לאתר שלך. ככל שתיצור תוכן אכותי יותר, תיצור תעבורה קבועה יותר לעמוד שלך וכתוצאה מכך תעבודה לאתר שלך.
  7.  צמצום עלויות שיווק
    לפי מחקרים, נמצא כי משווקים משקיעים כ-6 שעות בשבוע במדיה החברתית על מנת לראות תוצאות. זו לא השקעה גדולה מידי מכיוון שניתן לחלק את שש השעות לשבוע עבודה וכך לעבוד ולהתמקד בשיווק במדיה החברתית כ-שעה ביום. באסטרטגיה זו ניתן לראות תוצאות ושיפור בכניסות ואף בהמרות. גם אם מדברים על שיווק ממומן במדיה החברתית, לא מדובר בסכומי עתק ותמיד ניתן להשאר בתקציב הנקבע (הכל תלוי מטרות כמובן). ניתן להתחיל מתקציב קטן ולבחון את התוצאות ובהמשך להגדיל את התקציב לפי הצורך.
  8.  דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש
    SEO זה הדרך הטובה ביותר לתפוס תנועה רלוונטית ממנועי חיפוש, אך הדרישות להצלחה משתנות באופן קבוע. לפעמים לא מספיק לעדכן את הבלוג או את האתר בצורה קבועה או לתייד מילים רלוונטיות ואף לעדכן תיאורי מטה רלוונטים. כיום גוגל מחשב גם את הנוכחות שלך ברשת החברתית כגורם משמעותי לדירוג. העובדה היא שמותגים חזקים תמיד משתמשים במדיה החברתית רק מסמל את זה ששיווק במדיה החברתית עובדת. השימוש במדיה חברתית נותנת לגוגל אשרור כי המותג שלכם הוא אמיתי, לגיטימי וראוי לאמון. לסיכום, אם אתם רוצים לקבל דירוג גבוה יותר למילות המפתח שלכם, שימוש במדיה החברתית היא כמעט בלתי נמנעת.
  9. חווית גלישה עשירה
    רשתות חברתיות במקורן מהוות ערוץ תקשורת הדומה לשליחת דואר אלקטרוני או שיחת טלפונית. כל אינטרקציה שיש לכם עם הלקוח שלכם דרך הרשת החברתית היא למעשה, אופציה לפרסם ולהדגים ללקוחות שלכם את רמת השירותיות שלכם ובכך להעשיר את מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות.
    לדוגמא אם הלקוח שלכם מתלונן על המוצר שלכם בפייסבוק, אתם יכולים להתייחס לתגובה באופן מיידי, להתנצל באופן פומבי ולמעשה ליטול אחריות אשר תשקם את האמון של הצרכן במוצר שלכם ובכם כחברה.
  10. שיפור התובנות לגבי התנהגות הצרכן
    הרשתות החברתיות מעניקות לכם, בעלי העסקים, את האפוציה לצבור מידע משמעותי הנוגע להעדפות והעניין של הצרכנים שלכם ולמעשה, ללמוד את התנהגות הצרכן שלכם.
    לדוגמא, אתם יכולים לנטר תגובות על מנת להבין באופן ישיר מה הציבור חושב על החברה שלכם ועל המוצרים שלכם. אתם יכולים למקד את תוכן הפרסומי שלכם ולגלות באמצעות הרשתות החברתיות איזה נושא/שירות/מוצר זוכה להתעניינות הרחבה ביותר בקרב קהל היעד שלכם?
אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!