מדוע טוויטר כשלה בישראל?

טוויטר היא רשת חברתית המאפשרת לגולשים בה לעדכן את מחשבותיהם במסגרת הודעה הנקראת 'ציון' (המקבילה לפוסט בפייסבוק). מדובר ברשת חברתית המעניקה פלטפורמה לגולשים המבלים את רוב זמנם במרחב האינטרנטי, כאלו המחוברים באופן וירטואלי למעגלי אנשים רבים שגם הם 'מצייצים' לעתים קרובות.

אלו מאיתנו המתעסקים במדיה חברתית מתקשים לפספס את התהודה של טוויטר, מדובר בהפעלת האינטרנט האקטיבית ביותר כרגע, במדינות רבות ברחבי העולם, אך בישראל המצב שונה, הטוויטר פשוט לא תופס בישראל. בינתיים. לאלו מכם התוהים מהן הסיבות הטמונות מאחורי הכישלון הנחרץ של ענקית המדיה החברתית, ריכזנו עבורכם את הסיבות המרכזיות:

  1. ישראל עדיין מעכלת את פייסבוק: הרשת החברתית פייסבוק נחלה הצלחה כבירה בישראל, עוד לפני שהרשת תורגמה לעברית. מרבית הגולשים לא מוצאים הבדלים מהותיים בין טוויטר לפייסבוק ולכן לא טורחים לפתוח עמוד ברשת החברתית החדשה.

  2. עסקים מקומיים לא משתמשים בטוויטר: בארה"ב ניתן להזמין אוכל באמצעות הטוויטר, לתקשר עם ניציגים של עסקים וחברות גדולות. אך לא כך בישראל, בעלי העסקים והמותגים הגדולים בארץ פוסחים את הרשת החברתית הזו.

  3. פייסבוק הופכת לדומה יותר ויותר לטוויטר:  עדכוני סטטוסים ביססו את מעמדן כציר המרכזי של הפייסבוק. משתמשי פייסבוק מחשיבים את השימוש בטוויטר ל"עבודה כפולה" שהרי הם מקבלים פיצ'רים דומים גם בפייסבוק ולא מוציאים את הטעם בניהול חשבון חברתי נוסף.

ניתן לראות על אלמנטים רבים להתגבש בטרם רשת חברתית זו תתפוס תאוצה בישראל.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם ? צרו קשר היום!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!