מה לא לעשות: כללי מדיה חברתית לפייסבוק

חושבים שרשת חברתית זה קל? כל הכללים להתנהלות נכונה של העסק שלכם במרחב הרשת החברתית.

כמו בכל תחום ישנם חוקים מסויימים שרצוי לא לעבור. אם תעברו על החוקים האלה לא יקרה שום דבר נורא והפרחים לא יפסיקו לצמוח. אך אלה הם קווים מנחים שכדי להתנהל איתם בחוכמה.

אז על מה מדובר? בוא נתחיל!

1. אל תעשו "לייק" לפוסטים של עצמכם

אם עשיתם לייק לפוסט של עצמכם, רוב הסיכויים שהוא יופיע שוב בניוז פיד שלכם. פעם אחת כשפרסמתם אותו ובפעם שנייה כשעשיתם לו לייק. כפי שאנחנו כבר יודעים פייסבוק גם ככה מגביל בכמות החשיפה של כל פוסט לכן הלייק שלכם יכול להוריד במעורבות של הפוסט. ואנחנו אפילו לא נדבר על המסר שזה שולח לצופים שלך והוא אם עוד לא הבנתם מסר קצת נואש.

2. אל תתייגו ותפסרמו תמונות של עוקבים / לקוחות / עובדים ללא רשותם

הרבה אתרים אף ממליצים לקבל אישור בכתב לפי הפרסום או תיוג. במיוחד כיום כאשר סוגיית הפרטיות כי כה רלוונטית.

3. אל תתייגו אנשים שלא קשורים לנושא הפוסט

אנשים מקבלים הודעה על כך שתוייגו. יש מפרסמים שמשתמשים בשיטה הזו כדי למשוך תשומת לב לפוסט שלהם. זו טקטיקה שעשויה לעבוד אך זו גם טקטיקה שבו נודה בזה, לא תרגיש הכי טוב איתה כי ההרגשה היא שאתה מכריח אנשים להחשף לפוסט שלך מבלי שביקשו זאת.

4. אל תבקש לייקים / תגובות / שיתופים

בעבר כלל האצבע היה: שאל אנשים רק במידה ואתה מבצע סקר. לדוגמא: "אם אתה אוהב כלבים תעשה לייק. אם אתה אוהב חתולים, תעשה שיתוף". כיום, פייסבוק מחליט באיזה רמת חשיפה לפרסם את הפוסט שלך ביחד ישיר לתוכן של הפוסט. אם הוא מאוד פרסומי ודורש פעולות מסוג זה מהקהל, רוב הסיכויים שהפוסט יקבל חשיפה מינימלית…

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!