ניהול חשבון ברשתות החברתיות

אם יש מספר אנשים האחראים על עמוד שלכם ברשת החברתית כלומר יותר מ- Admin אחד ואתם מעוניינים לדעת כיצד ניתן לבטל אחד מהם, בין אם מדובר בעובד שעזב או אדם שאינו אחראי על העמוד יותר – המאמר הבא נכתב בשבילכם.
כאשר עובד עוזב את החברה, חשוב שתזכרו להסיר את הגישה שלו לניהול החשבונות החברתיים שלכם.

עובד ממורמר לשעבר בעל גישה לחשבונות ברשתות החברתיות של העסק עלול להוות בעיה משמעותית לבעל העסק. מקרה כזה ניתן לראות באירוע שהתרחש לחברת אלקטרוניקה בריטית בשם HMV, החברה פיטרה קבוצה גדולה של עובדים שכללה גם עובדת ממחלקת משאבי אנוש שנותרה עם גישה לחשבונות החברתיים של החברה, העובדת פרסמה בטוויטר את פרשת הפיטורים בעמוד הרשמי של החברה.

במדריך נסביר בקצרה כיצד ניתן לבטל את שליטתו של אדם אחר בחשבון הפייסבוק שלכם:
על מנת להסיר תפקיד בפייסבוק עליכם לפתוח את העמוד שלכם בפייסבוק וללחוץ על הגדרות בפינה הימנית העליונה של העמוד. לחצו על תפקידי עמוד (Page Roles) בעמודה השמאלית כדי לראות את כל מי שיש לו תפקיד בעמוד שלכם. לחצו על ה- X ליד שמו של האדם שאתם רוצים להסיר ולחצו על שמור.
זכרו שאתם יכולים גם לשנות את התפקיד של המשתמש בעמוד שלכם, אפשרות זו שימושית במידה והעובד לא עוזב את הארגון לחלוטין, אלא משנה את תפקידו. באפשרותכם לערוך חמישה סוגים שונים של תפקידים:  Admin, עורך, מנחה, מפרסם ואנליסט.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

איך מנוע חיפוש חושב?

מי ממכם לא משתמש בגוגל כאשר אתם רוצים למצוא משהו באינטרנט? אנחש שאתם מבקרים בו עשרות פעמים ביום, ואף כל כך התרגלתם אליו שאתם אפילו מקלידים את שם האתר במנוע במקום להקליד את כתובתו.
אך האם פעם שאלתם את עצמכם איך המנוע חושב ועובד?

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!