עצרו הכל, אתם חייבים לראות את זה! איך לנסח כותרות לוכדות תשומת לב

מכירים כותרות שגורמות לכם לעצור הכל? תראו איך ניתן לכתוב כאלו בעצמכם!

האם הכותרות שלך מצליחות ללכוד את תשומת לבם של קוראים רבים?
צריך כמה רעיונות טובים כדי לשפר את הכותרות שלך? כותרת גדולה גורמת לקהל שלך לעצור, לקרוא ולשתף את התוכן שלך. במאמר תוכל לקבל כמה רעיונות לשפר את איכות הכותרות שלך.

  1. הדגימו ערך באמצעות מספרים: מחקר אשר פורסם במגזין האמריקאי Moz חקר אילו סוגים של כותרות משיגות את תוצאות החשיפה הטובות ביותר. התוצאות אינן מפתיעות: שני הביצועים הטובים ביותר היו כותרות הכוללות בתוכן מספרים (לדוג' 30 דרכים להפוך שתיית תה למהנה יותר), או כאלו אשר פונות אל הקורא עצמו (דרכים בהן אתה יכול להפוך שתיית תה למהנה).

  2. חפשו מקורות להשראה: כתיבות כותרות איכותיות עלולה להיות משימה מאתגרת, לכן אנחנו ממליצים לכם לשאוב השראה מהתבוננות בסוגי הכותרות ש'עבדו' פעם אחר פעם, עקבו אחר המגזינים הגדולים, עמודי ודפי הפייסבוק בעלי המספר הרב ביותר של עוקבים ולמדו מהם!

  3. השתמשו בשאלות של הלקוחות שלכם: אנחנו ממליצים להעניק לקוראים את המידע שהם מחפשים באופן פעיל. במילים אחרות, "הם שואלים, אתה עונה." לדוגמא, חברה המספקת שירותי בניה והתקנה של בריכות פרסמה מאמר העונה על שאלה נפוצה של לקוחות המעוניינים בבריכת פיברגלס, והשאלה היא כמה עולה בריכה כזו?

  4. ערכו סיעור מוחות על מנת להמציא כותרות פוטנציאליות: קל יותר לטפל בכותרות למאמרים שלכם כבדרך אגב ולהשתמש ברעיון הראשון שעולה על הדעת, אבל רוב הסיכויים שהכותרת הראשונה שלכם לא יהיה החזק ביותר שלכם. כדי למצוא את הכותרת הטובה ביותר עבור התוכן שלכם,  מומלץ לקחת קצת זמן כדי לערוך סיעור מוחות המכיל בתוכו כותרות פוטנציאליות.
אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!