עצרו הכל, אתם חייבים לראות את זה! איך לנסח כותרות לוכדות תשומת לב

מכירים כותרות שגורמות לכם לעצור הכל? תראו איך ניתן לכתוב כאלו בעצמכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

האם הכותרות שלך מצליחות ללכוד את תשומת לבם של קוראים רבים?
צריך כמה רעיונות טובים כדי לשפר את הכותרות שלך? כותרת גדולה גורמת לקהל שלך לעצור, לקרוא ולשתף את התוכן שלך. במאמר תוכל לקבל כמה רעיונות לשפר את איכות הכותרות שלך.

  1. הדגימו ערך באמצעות מספרים: מחקר אשר פורסם במגזין האמריקאי Moz חקר אילו סוגים של כותרות משיגות את תוצאות החשיפה הטובות ביותר. התוצאות אינן מפתיעות: שני הביצועים הטובים ביותר היו כותרות הכוללות בתוכן מספרים (לדוג' 30 דרכים להפוך שתיית תה למהנה יותר), או כאלו אשר פונות אל הקורא עצמו (דרכים בהן אתה יכול להפוך שתיית תה למהנה).

  2. חפשו מקורות להשראה: כתיבות כותרות איכותיות עלולה להיות משימה מאתגרת, לכן אנחנו ממליצים לכם לשאוב השראה מהתבוננות בסוגי הכותרות ש'עבדו' פעם אחר פעם, עקבו אחר המגזינים הגדולים, עמודי ודפי הפייסבוק בעלי המספר הרב ביותר של עוקבים ולמדו מהם!

  3. השתמשו בשאלות של הלקוחות שלכם: אנחנו ממליצים להעניק לקוראים את המידע שהם מחפשים באופן פעיל. במילים אחרות, "הם שואלים, אתה עונה." לדוגמא, חברה המספקת שירותי בניה והתקנה של בריכות פרסמה מאמר העונה על שאלה נפוצה של לקוחות המעוניינים בבריכת פיברגלס, והשאלה היא כמה עולה בריכה כזו?

  4. ערכו סיעור מוחות על מנת להמציא כותרות פוטנציאליות: קל יותר לטפל בכותרות למאמרים שלכם כבדרך אגב ולהשתמש ברעיון הראשון שעולה על הדעת, אבל רוב הסיכויים שהכותרת הראשונה שלכם לא יהיה החזק ביותר שלכם. כדי למצוא את הכותרת הטובה ביותר עבור התוכן שלכם,  מומלץ לקחת קצת זמן כדי לערוך סיעור מוחות המכיל בתוכו כותרות פוטנציאליות.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי