עצרו הכל ותקראו את זה! איך להימנע מצנזור בגוגל

גוגל רוצה מובייל, ומהר!

אנחנו כל הזמן מדברים איתכם על איכות התוכן, על קישורים ועל הרבה אלמנטים נוספים – כאשר המשותף לכולם הוא הרצון להביא את האתר להצלחה – אנו רוצים לשים את האצבע על משהו שאולי עד היום לא היה נשמע לכם קריטי כל כך, אך בעתיד המאד קרוב יכול לפגוע באתר שלכם.

בשנה הנוכחית מספר הגולשים מניידים עובר את מספר הגולשים ממחשבי PC!
ובכלל, על רקע סטטיסטיקות המראות שיותר ויותר אנשים נכנסים כיום לאתרים דרך הטלפונים החכמים, או הטאבלטים, חשיבות ההתאמה לפלטפורמות אלה הופכת מכרעת.
בשלב זה, חלקכם בטח מהרהרים: "נו טוב, אז האתר לא מתאים לניידים, בכל זאת עדיין אפשר לקרוא אותו…"
אז נכון, עדיין ניתן לקרוא אתרים רבים שאינם מותאמים לניידים דרך הנייד. אבל, גוגל כרגיל מסתכלת קדימה. מתוך ראייה זו היא מטה את הכף לטובת משתמשי הניידים כדי שחווית הגלישה תהיה כמה שיותר נוחה, אפקטיבית ומותאמת. לכן, היא כבר מסמנת אילו אתרים מותאמים לנייד (הנקראים אתרים רספונסיביםresponsive) , ולאחר ה-21 לאפריל היא אף תדרג אותם במנוע החיפוש בהתאם!

כך, דירוג אתרים במנועי החיפוש כשאין להם את ההתאמה או ה"רספונסיביות", צפוים לרדת בדירוג למטה, דבר אשר מן הסתם יקטין את מספר הביקורים בהם.
חשוב לציין כי זו הפעם הראשונה שגוגל מציינת תאריך מדויק לגבי מועד להפעלת פרמטר דירוג חדש, כמו כן, בפוסט של גוגל צוין שהשינוי יחל בכל השפות בו זמנית, כך שהצפי הוא שגם בישראל נראה את השינוי קורה בזמן זה. למרות זאת, ישנם מקורות הטוענים שייתכן ולא נראה את השינוי באותו יום אלא בהדרגה החל מיום זה.

על כל פנים, ההמלצה שלנו היא להיעזר בחברת בניית וקידום אתרים המתמקצעת בתחום, ורצוי שעה אחת קודם לפני השינוי.

בהצלחה!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!