עצרו הכל ותקראו את זה! איך להימנע מצנזור בגוגל

גוגל רוצה מובייל, ומהר!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אנחנו כל הזמן מדברים איתכם על איכות התוכן, על קישורים ועל הרבה אלמנטים נוספים – כאשר המשותף לכולם הוא הרצון להביא את האתר להצלחה – אנו רוצים לשים את האצבע על משהו שאולי עד היום לא היה נשמע לכם קריטי כל כך, אך בעתיד המאד קרוב יכול לפגוע באתר שלכם.

בשנה הנוכחית מספר הגולשים מניידים עובר את מספר הגולשים ממחשבי PC!
ובכלל, על רקע סטטיסטיקות המראות שיותר ויותר אנשים נכנסים כיום לאתרים דרך הטלפונים החכמים, או הטאבלטים, חשיבות ההתאמה לפלטפורמות אלה הופכת מכרעת.
בשלב זה, חלקכם בטח מהרהרים: "נו טוב, אז האתר לא מתאים לניידים, בכל זאת עדיין אפשר לקרוא אותו…"
אז נכון, עדיין ניתן לקרוא אתרים רבים שאינם מותאמים לניידים דרך הנייד. אבל, גוגל כרגיל מסתכלת קדימה. מתוך ראייה זו היא מטה את הכף לטובת משתמשי הניידים כדי שחווית הגלישה תהיה כמה שיותר נוחה, אפקטיבית ומותאמת. לכן, היא כבר מסמנת אילו אתרים מותאמים לנייד (הנקראים אתרים רספונסיביםresponsive) , ולאחר ה-21 לאפריל היא אף תדרג אותם במנוע החיפוש בהתאם!

כך, דירוג אתרים במנועי החיפוש כשאין להם את ההתאמה או ה"רספונסיביות", צפוים לרדת בדירוג למטה, דבר אשר מן הסתם יקטין את מספר הביקורים בהם.
חשוב לציין כי זו הפעם הראשונה שגוגל מציינת תאריך מדויק לגבי מועד להפעלת פרמטר דירוג חדש, כמו כן, בפוסט של גוגל צוין שהשינוי יחל בכל השפות בו זמנית, כך שהצפי הוא שגם בישראל נראה את השינוי קורה בזמן זה. למרות זאת, ישנם מקורות הטוענים שייתכן ולא נראה את השינוי באותו יום אלא בהדרגה החל מיום זה.

על כל פנים, ההמלצה שלנו היא להיעזר בחברת בניית וקידום אתרים המתמקצעת בתחום, ורצוי שעה אחת קודם לפני השינוי.

בהצלחה!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי