פייסבוק מאפשרת לגולשים לקבוע מי יצפה בסרטונים שלהם

ראש בראש: מי תנצח במלחמת הסרטונים?

בתקופה האחרונה אנו עדים למאמציה של ענקית המדיה החברתית, פייסבוק, לגבור על יריבתה יוטיוב בכל הנוגע לסרטוני וידאו. במסגרת המאמצים הללו החליטה פייסבוק לאפשר לגולשיה לשלוט בקהל שיצפה בסרטונים שלהם ואפילו לתזמן הסרה אוטומטית מהרשת.

פייסבוק מרחיבה את ארסנל האפשרויות אותן היא מציעה למשתמשים שלה ולחברות המעלות סרטוני וידאו לעמודי הפייסבוק שלהן. השאיפה של פייסבוק היא להפוך בסופו של יום, לפלטפורמה מבוססת מספיק בתחום הווידאו כך שתוכל להתחרות ביוטיוב.

כעת פייסבוק מאפשרת למשתמשים שלה לקבוע לא רק את המיקום והשפה של המשתמשים שיצפו בסרטונים שלה, אלא גם את גילם ומגדרם, נתונים אלה לא תמיד ברי השגה ליוטיוב.

בדומה ליוטיוב פייסבוק תאפשר למשתמשיה להעלות סרטוני וידאו "סודיים", שלא יופיעו בעמוד ויוצגו רק למשתמשים אליהם נשלח קישור ישיר. בנוסף יוכלו המשתמשים לבטל את אפשרות שילוב הווידאו בעמודים חיצוניים (Embed) או לקבוע עבורם תאריך שבו יוסרו מהרשת אוטומטית.
בנוסף, פייסבוק פיתחה גם עמוד קטלוג, דרכו היא תאפשר למשתמשיה לסקור במהירות את כל הסרטונים שהעלו ולערוך בהם שינויים.

התחרות בין פייסבוק ליוטוב מתעצמת כאשר עסקי הווידאו של פייסבוק הולכים וצומחים במהירות.

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

איך מנוע חיפוש חושב?

מי ממכם לא משתמש בגוגל כאשר אתם רוצים למצוא משהו באינטרנט? אנחש שאתם מבקרים בו עשרות פעמים ביום, ואף כל כך התרגלתם אליו שאתם אפילו מקלידים את שם האתר במנוע במקום להקליד את כתובתו.
אך האם פעם שאלתם את עצמכם איך המנוע חושב ועובד?

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!