פייסבוק מאפשרת לגולשים לקבוע מי יצפה בסרטונים שלהם

ראש בראש: מי תנצח במלחמת הסרטונים?

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בתקופה האחרונה אנו עדים למאמציה של ענקית המדיה החברתית, פייסבוק, לגבור על יריבתה יוטיוב בכל הנוגע לסרטוני וידאו. במסגרת המאמצים הללו החליטה פייסבוק לאפשר לגולשיה לשלוט בקהל שיצפה בסרטונים שלהם ואפילו לתזמן הסרה אוטומטית מהרשת.

פייסבוק מרחיבה את ארסנל האפשרויות אותן היא מציעה למשתמשים שלה ולחברות המעלות סרטוני וידאו לעמודי הפייסבוק שלהן. השאיפה של פייסבוק היא להפוך בסופו של יום, לפלטפורמה מבוססת מספיק בתחום הווידאו כך שתוכל להתחרות ביוטיוב.

כעת פייסבוק מאפשרת למשתמשים שלה לקבוע לא רק את המיקום והשפה של המשתמשים שיצפו בסרטונים שלה, אלא גם את גילם ומגדרם, נתונים אלה לא תמיד ברי השגה ליוטיוב.

בדומה ליוטיוב פייסבוק תאפשר למשתמשיה להעלות סרטוני וידאו "סודיים", שלא יופיעו בעמוד ויוצגו רק למשתמשים אליהם נשלח קישור ישיר. בנוסף יוכלו המשתמשים לבטל את אפשרות שילוב הווידאו בעמודים חיצוניים (Embed) או לקבוע עבורם תאריך שבו יוסרו מהרשת אוטומטית.
בנוסף, פייסבוק פיתחה גם עמוד קטלוג, דרכו היא תאפשר למשתמשיה לסקור במהירות את כל הסרטונים שהעלו ולערוך בהם שינויים.

התחרות בין פייסבוק ליוטוב מתעצמת כאשר עסקי הווידאו של פייסבוק הולכים וצומחים במהירות.

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? צרו קשר עכשיו!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי