פייסבוק ממשיכה לדרוש לדעת מה אתם אוהבים

אולי ייעניין אתכם גם

פייסבוק שוב משנה לנו את הפיד:
הרשת החברתית הגדולה בעולם שוב שינתה את אלגוריתם התוכנה שבודק איזה תכנים נראה על הקיר שלנו לפי ההעדפות שלנו. החל מהשבוע (בהדרגה) ייבדק גם משך הזמן בו אנו קוראים כתבה או מסתכלים על פוסט, כדי לקבוע מהי רמת העניין שלנו בתוכן מסוג זה. כך הפיצ'ר החדש יספק לה נתונים אודות ההעדפות שלנו, גם אם לא נקליק על שום דבר.

בבסיס החשיבה על הפיצ'ר עמד מחקר בו פייסבוק למדו שבמקרים רבים רק בגלל שאדם לא סימן לייק, לא הגיב ולא שיתף בתוכן, אין משמעות הדבר שהתוכן לא היה משמעותי עבורו. תחשבו על עצמכם: כמה פעמים אתם עושים לא רוצים לעשות לייק לפוסט של מישהו אפילו שאתם עוקבים אחריו יום-יום? כמה פעמים אתם ממהרים ועוברים על הניוז פיד ללא להגיב? 

אם תחשבו על זה צעד קדימה מבחינה עסקית – האלגוריתם גם יבחן אילו פרסומות להציג לנו.

הגיבו לנו למטה מה דעתכם, ובינתיים – אל תשאירו את הפיד פתוח על פוסט משעמם.

 

 

 

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי