פייסבוק ממשיכה לדרוש לדעת מה אתם אוהבים

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

פייסבוק שוב משנה לנו את הפיד:
הרשת החברתית הגדולה בעולם שוב שינתה את אלגוריתם התוכנה שבודק איזה תכנים נראה על הקיר שלנו לפי ההעדפות שלנו. החל מהשבוע (בהדרגה) ייבדק גם משך הזמן בו אנו קוראים כתבה או מסתכלים על פוסט, כדי לקבוע מהי רמת העניין שלנו בתוכן מסוג זה. כך הפיצ'ר החדש יספק לה נתונים אודות ההעדפות שלנו, גם אם לא נקליק על שום דבר.

בבסיס החשיבה על הפיצ'ר עמד מחקר בו פייסבוק למדו שבמקרים רבים רק בגלל שאדם לא סימן לייק, לא הגיב ולא שיתף בתוכן, אין משמעות הדבר שהתוכן לא היה משמעותי עבורו. תחשבו על עצמכם: כמה פעמים אתם עושים לא רוצים לעשות לייק לפוסט של מישהו אפילו שאתם עוקבים אחריו יום-יום? כמה פעמים אתם ממהרים ועוברים על הניוז פיד ללא להגיב? 

אם תחשבו על זה צעד קדימה מבחינה עסקית – האלגוריתם גם יבחן אילו פרסומות להציג לנו.

הגיבו לנו למטה מה דעתכם, ובינתיים – אל תשאירו את הפיד פתוח על פוסט משעמם.

 

 

 

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי